Bdancer Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 hvis du er gravid skal testen vise positiv dagen etter da du egentlig skulle hatt mensen. Denne dagen kan man aldri vite helt sikker, men hvis man har regelmessig mens, så vet du det sånn ca. Ikke stress med å teste før denne dagen. stress er bare negativt hvis du prøver å bli gravid...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 jeg testet ikke pos før ca tre uker etter ventet mens.. og jeg har regelmessig mens.. så det kan variere veeeeldi.. legen min sa at det var ikke så uvanli å teste neg den første uken hvertfall.. lykke til.. jeg prøver å bli gravid og hater denne ventingen med test å styr.. mistet i feb.. men har heldigvis en herlig gutt fra før..
Bdancer Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 hmm det var rart, siden testene lover 99% sikkerhet... da er vel du den ene prosenten dette ikke stemmer på da...
Brava Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 jeg testet negativt en uke etter forventet mens, men positivt to uker etter forventet mens. Er også ganske regelmessig, så det var igrunnen merkelig.
Miraculix Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Ja, det er egentlig litt rart, men har hørt om flere som må vente litt før pos test. Tror jeg var 7 uker sist jeg testet positivt, men da hadde jeg heller ikke testet før jeg var kommet så langt, så godt mulig jeg hadde testet pos lenge før!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå