Gå til innhold

Stripe håret...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Er det greit å stripe håret selv? Tenker på lukten, er jo veldig sterk..

Synes jeg har sett at det finnes produkt uten amoniakk..? Noen som vet.. Eller er det ufarlig? Og er det isåfall noe med tidspunkt under graviditeten? Mange spørsmål, men så usikker på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir så provosert av teite anonyme at jeg velger å svare deg selv om jeg ikke vet svaret:)

Jeg spurte frisøren min om det gikk an å stripe håret når man var gravid, og hun sa at det var greit, at det faktisk var vanlig at man var på jobb hele svangerskapet. Jeg er jo litt kritisk da, og ville i alle fall valgt et produkt uten ammoniakk, for det er jo tross alt giftig. Og så ville jeg hatt åpent vindu og GOD gjennomtrekk, slik at du ikke puster inn gassene mer enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er enig med Erisa:) jeg farget håre da jeg var gravid,. og han er frisk som en fisk..:) og jeg mener også at folk som ikke har noen ordentlige svar å gi her inne ikke skal svare i det hele tatt.. lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uten grunn at det er stor fare for SA, MA og svangerskap utenfor livmoren når du jobber som frisør... Det skjer litt for ofte. Jeg har selv vært i bransjen, og har sett statistikken slå til en del ganger. Men for all del...det går bra med veldig mange også. Nok om det...

 

Hvis du striper håret ditt en gang i løpet av svangerskapet, så går nok det bra. Bruker du da lysning? De er sterkere enn farger(kobber, sort, osv)

Det er ingen god idee å sette deg i trekk, for da kan fargen bli feil. Fargen skal alltid virke i normal romtemratur, ellers kan den bli ujevn.

Jeg ville gjort det hos en frisør, for der er ofte fargene mer skånsomme enn hjemmeproduktene.

 

Lykke til! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det forskjell på farging og striping? leste et annet sted på sidene en debatt der alle mente farging var uproblematisk og er nettopp kommet hjem fra frisøren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...