Mone snart3barnsmor Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hvor er alle gravide i fredrikstad/sarpsborg/halden omeng.????????? Det har "dabbet" av så ille de siste ukene jo, må jo være noen juli/august/september/oktober/november/desember/januar/februar mager der ute.... kom alle sammen da.... vi trenger fler å "skravle" med. Si fra om ikke det passer med de tidpunktene vi har satt opp, så fikser vi på det...... KOMKOMKOM!!!!
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Halloooooo!!! Er det noen gravide der ute?? hehe.. Har jo vært noen runder på brygga/ i byen/ i burikker o.l., og det vrimler jo av gravide der ute!! Hvor er alle sammen? Kanksje de har et liv, istede for å sitte foran datan?? hehe.. Jeg er også med på formidagstreff istede for kveldstreff..
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Samme for meg om det blir på kvelden eller formiddagen, prøver å komme uansett jeg.. Synes det er så koselig å skravle litt med andre i samme situasjon, er jo sykemeldt og går hjemme og da er det godt å få litt impulser utenfor hjemme innimellom.. Sett opp treff og jeg melder meg på vettu:-)
Mone snart3barnsmor Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2007 Jeg vet de er der....!!!! har vært å snoka på terminlistene på nov07, des07, jan08, feb08. å det er folk der som skal føde i fredrikstad... Vet dere er der.... hoho.... kom igjen da vell.... meeeeen skal vi ta formiddagen denne uka å da..... vil på peppes jeg klkka tolv i morra...????
Aylinah Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 ÅååÅ jeg å vil...... MARIANNE............. Blunke søtt til................. )
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Hihihi.. ja, Marianne kommer vel hun.. hehe.. Men skal på en liten avsluttning på jobben siden det er siste skoledag i morgen.. det er 11, så mulig jeg ikke rekker det til akkurat 12.. men kommer så fort jeg kan!! Kan godt kjøre deg hjem i morgen også jeg.. men hente deg får jeg da ikke gjort :-( Ta bussen ned da vettu, så svipper jeg deg hjem! see ya tomorrow girls!!
Aylinah Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Mhm,mhm skjønner..... Skal jaggu dra om jeg ikke får besøk ja )
Dezi Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Skulle gjerne kommet men jobber i morgen ;( håper det passer bedre neste gang
Mone snart3barnsmor Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2007 dytter denne opp jeg assa.... gir meg ikke... vet dere er der. hehehe... kom igjen da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå