Gå til innhold

SE HER!!!! Kom igjen da folk!!!!! SE HER!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er alle gravide i fredrikstad/sarpsborg/halden omeng.?????????

Det har "dabbet" av så ille de siste ukene jo, må jo være noen juli/august/september/oktober/november/desember/januar/februar mager der ute.... kom alle sammen da.... vi trenger fler å "skravle" med. Si fra om ikke det passer med de tidpunktene vi har satt opp, så fikser vi på det...... KOMKOMKOM!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halloooooo!!!

Er det noen gravide der ute?? hehe..

Har jo vært noen runder på brygga/ i byen/ i burikker o.l., og det vrimler jo av gravide der ute!!

Hvor er alle sammen? Kanksje de har et liv, istede for å sitte foran datan?? hehe..

Jeg er også med på formidagstreff istede for kveldstreff..

Skrevet

Hopper høyt og sier:

Jeg ÅåÅå vil hehe

Skrevet

Samme for meg om det blir på kvelden eller formiddagen, prøver å komme uansett jeg..

Synes det er så koselig å skravle litt med andre i samme situasjon, er jo sykemeldt og går hjemme og da er det godt å få litt impulser utenfor hjemme innimellom..

Sett opp treff og jeg melder meg på vettu:-)

Skrevet

Jeg vet de er der....!!!! har vært å snoka på terminlistene på nov07, des07, jan08, feb08. å det er folk der som skal føde i fredrikstad... Vet dere er der.... hoho.... kom igjen da vell....

meeeeen skal vi ta formiddagen denne uka å da..... vil på peppes jeg klkka tolv i morra...????

Skrevet

ÅååÅ jeg å vil......

MARIANNE.............

Blunke søtt til................. :o)

Skrevet

Hihihi..

ja, Marianne kommer vel hun.. hehe..

Men skal på en liten avsluttning på jobben siden det er siste skoledag i morgen.. det er 11, så mulig jeg ikke rekker det til akkurat 12.. men kommer så fort jeg kan!!

Kan godt kjøre deg hjem i morgen også jeg.. men hente deg får jeg da ikke gjort :-( Ta bussen ned da vettu, så svipper jeg deg hjem!

see ya tomorrow girls!!

Skrevet

Mhm,mhm skjønner.....

Skal jaggu dra om jeg ikke får besøk ja :o)

Skrevet

Skulle gjerne kommet men jobber i morgen ;( håper det passer bedre neste gang

• 3 uker senere...
Skrevet

dytter denne opp jeg assa.... gir meg ikke... vet dere er der. hehehe... kom igjen da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...