Gå til innhold

UL kontroll i uke 17-19...... skal i uke 21!

Anbefalte innlegg

Er nå en smule irritert. Fikk et brev fra sykehuset for ei stund siden at jeg hadde fått time til UL fred 20.juli, da vil jeg være 17+4 på vei, timen passet utmerket og vi drar samme dag eller dagen etter på over 3 ukers ferie. Så for ca 10 dager siden får jeg et nytt brev hvor det står at timen min er flyttet til fredagen etter pga ferieavvikling. Grrrrr. Dette burde de vel ha visst litt før kanskje. Jeg ringte og sa det passet svært dårlig og samtalen resulterte i at jeg fikk time i uke 21. Noe annet kunne de ikke hjelpe meg med.

Blir ikke det litt vel sent (ihvertfall for å fastsette mer nøyaktig termin)? Noen andre som vet? Noen flere som skal sent?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9615290-ul-kontroll-i-uke-17-19-skal-i-uke-21/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er greit med ferieavvikling, men trodde ikke det skulle gjøre at me som skal på UL måtte vente for å få gjort en lett og rask undersøkelse.

Det var heller ikke mulig å få den før ferien?

Jeg har det akkurat likt! Skal på ul 19.juli og da er jeg i uke 21!

Prøvde å bytte, men det var ikke mulig. Da fikk jeg gå til privat mente hun, om jeg ikke syntes det passet!!

Jeg trodde også at det var for sent, men men.... de har vell kontroll. '

Gleder med ivaffal!!

Annonse

nei jeg fikk ikke noen time før, og de mente det var bedre med uke 21, uke 16 var hvis ikke noe poeng forstod jeg, det var for tidlig. Så jeg får vel ta til takke med det jeg har fått. Synes bare at når de først sender ut en time til meg så må de da være sikre på at de har folk på jobb. Og ikke endre timene i hytt og vær...

Du som ikke har hørt noe ennå (og var i uke 16), tror du skal ta en telefon. Kan det være at legen har glemt henvisningen eller kanskje brevet fra sykehuset er kommet bort i posten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...