Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Skjønner lite... hva er forskjellen på brio kombis teleskop og kompakt??? Hvilken av de er den letteste??? Håpløs nettside hos brio... Vil jo tro at den tyngste er den som kan vende håndtaket... Men samtidig ser det ut som det er høyderegulerbart håndtak på de begge... Så vanskelig å finne ut av at jeg ender sikkert med å velge Simo... ugg... Pliiiis svar noen som vet!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Brio har to understell.. Det er teleskophåndtak på begge. Det ene har vendbart håndtak og hjul som går sammen når du legger den sammen,heter compact.
Birthen Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Det vendbare håndtaket til Brio har fått kritikk i tester fordi det kan knekke i leddet. Men hvor stort behov har man for å snu håndtaket? Tar max 15 sekunder å snu selve bagen i stedet.... Men jeg har hatt Briovogner til begge mine forrige og har vært veldig fornøyd. Teleskophåndtaket virker også mer solid enn Simo sitt med "knekk". De har jo gitt etter i flere tester og folk har opplevd at håndtaket har blitt ødelagt i trapper og inn og ut av busser. Blir nok Brio på meg denne gangen også. Uten vendbart håndtak... Jo flere duppeditter - jo mer som kan gå i stykker....
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 TAKK for kjempefint svar!!! Kanskje brio bør ordne den hjemmesia litt sånn at den er lettere å forstå...hva som er hva...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå