Gjest Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Det var akkurat det jeg ville se, hvordan dere reagerte på et nytt nick som bare slang dritt. Og jammen, dere reagerte akkurat som jeg trodde, samme hvor usakelig og barnslige mine innlegg var. Jo, og det var selvfølgelig de som med en gang hylte om moderator og som gikk til personangrep på meg.
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Det tror jeg kanskje vi ikke prater så høyt om...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Hehe, dib er fullt av kjerringer som ikke lukter lunta før det smeller i rævva..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Hehe, var det moro da? Med en liten *utadæsjælopplevelse*?
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Jeg vet, og moro var det. Og barnslig... Men det var verdt et forsøk:) Festlig resultat egentlig. Sånn at det er sagt så er jeg normalt både snill og hyggelig:) Men da under det andre nicket.
Alvepike Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 morsomt med litt krydder i hverdagen ja... he he
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Hehe.. Jeg gjør også det der når jeg kjeder meg, folk tenker ikke spesielt langt her...
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Ja egentlig, men det ga ikke mersmak. Mamma til stor og liten, Gulli og Angelica får ta seg av det fremover.
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 Fungerer utmerket. Og provokasjon er "billig" krydder. Jo, en fin en er å pirke på skrivefeil, det er alltid festlig. Også så sure som noen blir! Spesielt dialektklubben!
Alvepike Skrevet 17. juni 2007 #11 Skrevet 17. juni 2007 Jeg gidder ikke lage slike innlegg selv, men fryder meg når jeg leser de he he for det er jo så teit ha ha
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #12 Skrevet 17. juni 2007 Så du bytter nick, legger inn tragiske innlegg bare for å se reaksjonen til andre? Har det slått deg at det kan sitte unge mødre her inne som kanskje står foran sitt livs vanskeligste valg fordi dem har blitt garvide uten å ønske det, og i tilegg brukte prevansjon?! Har det falt deg inn at mange mødre gjerne vil amme men ikke kan gjøre det av forskjellige grunner? Ja jeg snakker av erfaring, for jeg er en av dem som gjerne ville amme,men som ikke har gjort det både pga medisinske og andre årsaker. Jeg kan love deg at det har vært mange bitre tårer pga av det! Jeg er ikke ung mor, langt i fra, men dette provoserer meg. Så det at du sitter her å morer deg på andres bekostning, sier faktisk MYE mer om deg enn det sier om de som reagerte på innleggene dine! Rett og slett barnslig er det! Håper du tenker deg om neste gang.
Alvepike Skrevet 17. juni 2007 #14 Skrevet 17. juni 2007 synd man skal gråte fordi man ikke får til å amme, skulle ikke vært slik, mme er nesten like bra! Blir jo folk av de ungene også jo!! Jeg gir bare flaske foresten og har grått mine bitre tårer selv!
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #15 Skrevet 17. juni 2007 Anonym, du har helt rett. Men jeg kan si det her også, innlegget om amming gjenspeiler hverken virkeligheten eller mine standpunkter. Jeg vet at mange ikke kan amme, at det er et sårt tema, jeg vet også at unge mødre er like så gode mødre som godt voksne. Så dersom dette støtte deg og andre så må jeg beklage det. Det var selvfølgelig noe av hensikten, men jeg gikk ut fra at jeg klarte å formulere meg både dumt og "barnslig" nok til at man skulle skjønne det kun var for provokasjon.
suseduse Skrevet 18. juni 2007 #16 Skrevet 18. juni 2007 man blir faktisk sett litt ned på av andre når man ikke ammer.. er veldig ammehysteri for tiden, og bra på en måte for det beste er jo morsmelk, men er tungt for oss som ikke har melk e.l. jeg kan bare svare for meg, men jeg syns det hvertfall er slik..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå