Gjest Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Kanskje greit å sjekke om han faktisk ville ha barn, eller enda viktigere, med DEG?!
Babyfacepsycho Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Den var vel litt drøy kanske? Ei jeg kjenner, har alltid gått på ulike prevansjoner, og likevel blitt gravid (tåler ikke hormon prevansjon har dem kommet frem til) hun har tatt bort 1 eller 2 ganger og mistet et par ganger. Nå går hun på kobber spiral, og har likevel blitt gravid igjen. (med kjæresten sin, men den har ikke vært sammen mer enn 1 - 2 mnd eller noe sånt) Hun er veldigt lei seg og er veldigt i tvil på hva hun skal gjøre (beholde eller ta bort) Det jeg prøver og si er at det ikke alltid er noe man selv har valgt.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Haha,du prøver så hardt å provosere at det blir bare latterlig og barnslig:)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Skjønner jo godt hva slags menneske du er, så jeg sender mail til moderator med det samme. Dette blir for dumt. Du er sikkert ei bitter stygg ung dum alenemor som barnefaren har stukket fra, for det er jo kun det innleggene dine handler om!
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Neida, ikke drøy. Veldig mange velger faktisk å ligge med en stakkars intetanende (?!?!) fyr i fylla, og så "glemme" å fortelle at de skal bli/har blitt pappa. De beholder barnet og krever barnebidrag, men glemmer faktisk at dersom man skal være pappa hender det at det er greit om de får se ungen innimellom også, ikke bare betaler for det. Tror ikke venninna di bruker rett type prevensjon, kan jo sjekke om hun har hørt om kondom?
Babyfacepsycho Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Er for så vitt litt enig. I at det blir fel og gjøre sånn som du forklarer i svaret ditt til meg. Men i de aller fleste fall så får jo barnefaren selv valget og være delaktig eller ikke. Ja det er mulig hun burde bruke kondom. Men når hun har spiral så regner man jo med at det skal være sikkert. Ikke mange som bruker begge deler skulle jeg tro. Som sagt så er det ikke alle som velger selv og bli alene mor. Men ja jeg er enig med deg i de fallene der dama selv velger og skaffe barn med en intetanende bare for og få seg et barn, men det hører jo ikke til det vanlige at folk gjør sånn.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Og moderator hadde sett med blidere øyne på din hets her eller? Hmm, er en liten brist i logikken din her lille venn...
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Kjære Marie, les tråden min med overskriften "faktisk" også legger vi denne død?!
Babyfacepsycho Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 he he. har lest den. =) Men jeg syntes det var litt koselig og debbatere med deg jeg da. *nysgjerrig på hvem du egentlig er* :-D (men har en liiten aning)
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 Regnet med du tok den, men det er på "the downlow". Deal/no deal?
Babyfacepsycho Skrevet 17. juni 2007 #11 Skrevet 17. juni 2007 Den skjønte jeg ikke? Mulig det bare er jeg som er litt for trøtt her nå.. Eller så er jeg rett og slett dum. =)
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #12 Skrevet 17. juni 2007 Har ikke hetset noen egentlig, de lar meget verre ting få skli...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå