Gjest Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Ja, det er en påstand, men den lar seg lett bevise. Det er unge mødre som mener det er viktigere å kunne feste og drikke enn å amme. Det er unge mødre som ikke vil amme fordi det er ekkelt. Det er unge mødre som ikke ammer fordi de bare ikke vil. Barnet driter de i, det er moro med dukke. Og ja, unge mødre er stort sett litt dummere enn gjennomsnittet.
Alvepike Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 whohoo.. godt første innlegg, du er på god vei til å bli den mest forhatte personen her inne. Way to go!!
ScaryMama Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Jeg skulle gjerne sittet oppe og diskutert mer med deg, men Nikolai er våken og sur så jeg må legge meg oppe sammen med han. Ser frem til å diskutere med deg fremover!
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 witchofthenorth, jeg fulgte dine anbefalinger. Går ut fra at mamma til stor og liten har brukt opp mange av de andre alternativene nemlig. Kozy K; gleder meg!
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Og de bevisene der holder ikke i retten! ; ) Elendig innlegg!
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har ikke melk. Jeg har hatt to brystreduksjoner og det ville blitt et evig helvete for meg å amme . Forøvrig driter jeg i hva du mener om meg. Jeg mener ikke noe særlig om deg heller.
m@rie82 Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 ????????????? hva får deg egentlig til å påstå noe slikt?
Alvepike Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Nei, det var ikke så veldig gode, så hvis du er så vennlig ( og det vet vi jo at du er) så kan du gjerne utdype det litt...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Såååååå tydelig et innlegg kun for å irritere og piske opp stemningen her! Forsåvidt greit det, men om dere synes det er teit; IKKE vær så teite og bit på da! Ignorer og ikke gi henne det hun vil ha, nemlig lettlurte mødre som koker over...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 Hva med de gamle som ikke ammer da? Finnes ikke vi? Føler meg ganske så virkelig sjønner du. Finnes faktisk de som er litt mer en 20 som også ikke ammer. fryktelig lite opplyst du HI
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #11 Skrevet 17. juni 2007 Ah, lettlurte, ja det var det dere var:p Stemmer stemmer.
Babyfacepsycho Skrevet 17. juni 2007 #12 Skrevet 17. juni 2007 Jeg er ung og ammer ikke. (ammet bare til vesla var omtrent 2 mnd)(er født 85 alder kan du jo regne ut selv) Men jeg vil ikke kalle meg selv dum av den grunn. Skal gi deg litt svar her. Det er unge mødre som mener det er viktigere å kunne feste og drikke enn å amme. Svar: Jeg har ikke vært ute og festet enda, og vesla er nesten 5 mnd. Har ikke hatt en kveld borte fra henne engang. Det er unge mødre som ikke vil amme fordi det er ekkelt. Svar: Jeg synes ikke det er ekkelt og amme. Synes det er naturlig. Det er unge mødre som ikke ammer fordi de bare ikke vil. Barnet driter de i, det er moro med dukke. Svar: Jeg ville gjerne amme, men vesla fikk ikke til (hadde kort tungebånd fant vi ut) og gikk lite opp i vekt. Så vi valgte hennes beste fremfor hva jeg ville, og jeg gråt når jeg måtte gi opp ammingen. Og ja, unge mødre er stort sett litt dummere enn gjennomsnittet. Svar: Jeg synes ikke jeg er kvalifisert til og være "dummere enn gjennomsnittet" ut etter de grunnlagene som du har satt opp. Synes du?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #13 Skrevet 17. juni 2007 At du bet på og brukte tiden din på et så utfyllende svar er vel nettopp det som putter deg i den kategorien...
Brokade Skrevet 17. juni 2007 #16 Skrevet 17. juni 2007 Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen selv ser jeg. Må være ganske ung selv du da ut ifra din egen teori ;-)
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #17 Skrevet 17. juni 2007 bare sånn av nysgjerrighet.. har sett litt av svarene dine her inn og nå denne tråden.. er du veldig oppmerksomhetssyk, kranglevoren eller kjeder du deg helt mega?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #18 Skrevet 17. juni 2007 Faktis kjerringer på 35+ som er de verste på byen! Bare se under julebordsesongen, eller tidligere Grete waitz-løpet her i Oslo, det var ille det.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #19 Skrevet 17. juni 2007 Om du synes det er så viktig så får du reise norge rundt og tilby puppen din til de som ikke har melk.... Men vet ikke helt, ungen min kan kansje bli like dumm som deg om den drikker melka di????
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #20 Skrevet 17. juni 2007 Hei alle som nå har svart; jeg opplyser om innlegget med overskriften "faktisk" Dette innlegget var kun laget som en provokasjon for å se deres reaksjoner. Hovedinnlegget gjenspeiler på ingen måte hverken min mening eller virkeligheten.
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #23 Skrevet 17. juni 2007 Sier igjen Chanzei, les tråden "faktisk" som ligger rett ved siden av denne. (over, under)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 18. juni 2007 #24 Skrevet 18. juni 2007 **shakennotstirred** vet ikke hvem som er dum her jeg. Er mange grunner for at en mor ikke kan amme. Og det dummeste man kan gjøre er og dra alle over en kam og angripe de på den måten du gjør. Jeg ammer ikke og har en veldig god grunn for det. Jeg hadde ikke melkv og når jeg først fikk melk så ville ikke babyen min ta pupp. Og jeg fant ut at jeg måtte gå på antibiotika. Men andre venninner av meg igjen som er alt fra 25 og oppoer, ( ser ikke på de som unge lenger da) de hadde ikke melk, du har også de som har blitt utsatt for insect, de takler ikke tanken på at et barn skal sutte på puppen demmes da. er det mulig og være så trangsynt som deg!! Det er selvfølgelig en kos og amme. Men det er så utrolig tåpe og angripe de på den måten som du gjør. dra alle over en kam. Javel om noen syns det er ekkelt og amme! Det bryr vel ikke deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå