Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har vondt i ryggen/magen. Hva kan det komme av? Gjør skikkelig vondt alltså. Kjent nick velger og være anonym for stunden.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Mensen sluttet for en uke siden. Så det er ikke det.
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Både foran og bak? Noen side? (nyrer/blindtarm) Hadde litt problemer med det selv for en tid tilbake, viste seg å være muskulært!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Mest på høyre side. Sitter i høyde med hoft benet omtrent. Vanskelig og forklare hvor man har vondt når man bare kan skrive da.
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Det er evt der blindtarmen sitter om du har den i behold. Er det trykksensitivt? Hva med slipp? Altså på den første bare trykker du, gjør det vondere da? På nr 2 trykker du litt godt inn først, så slipper du.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Vanskelig og trykke når man ikke kan lokalisere helt hvor det vonde er. Ikke lett og forklare nei. Men kjenner det liksom i mage/rygg. Men ikke en spesiel plass sånn at jeg kan trykke der.
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Hmmm, jeg vet ikke jeg. To paracet og se hvordan det er i morgen? Tur til legen?
Babyfacepsycho Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Har alltid lært meg at man ikke skal ta smertestillende når man har vondt i magen da. (har hatt mye mage trøbbel før) Men får vel se om det går over til imorgen. Takk for hjelpen hvertfall.
Babyfacepsycho Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 Og der var jeg for trøtt for og huske at jeg skulle være anonym nå. *uvant og være anonym jo* Ja ja. samme det da. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå