Gå til innhold

Exu i 8 uke

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Føler virkelig med deg. Hadde selv en EXU i fjor som ble oppdaget i uke 10 ved en tilfeldighet. Jeg ble behandlet med cellegift. Det var en utrolig vond opplevelse, og jeg tenkte hele tiden at det eneste som kan lindre smerten er å bli gravid igjen. Nå har det snart gått ett år...

Håper du blir gravid raskt igjen dersom det er det du vil. I mellomtiden må du og din kjære gi dere selv lov til å sørge og ta godt vare på hverandre.

Klem

• 4 uker senere...

Så leit å høre. Dessverre finnes det vel ikke trøstende ord for dette. Jeg hadde exu i mars, og har ikke blitt gravid ennå. Er mest trist for tapet av egglederen nå, siden det gir oss problemer med familieplanleggingen. Men jeg går ikke rundt og sørger hele tiden lenger, så du kommer sikkert også over dette med tiden. Håper du blir gravid igjen veldig snart.Lykke til!

Jeg hadde XU i uke 7 i mars.. Ble hui og hast på oss også.. Tror det er viktig å sørge etterpå, jeg sørget lenge.. var et tungt sjokk.. Hadde masse tanker rundt muligheter for å bli gravid igjen..

Vi ble gravide på pillerot i januar.. Og denne gangen var det syklusen som tulet med oss.. Så ble ikke planlagt gravide denne gange heller..

Men lykkelige for den lille som vokser i magen..

Neste sv.sk. har du rett p tidlig UL.. Uke 5, senest i uke 6, fikk jeg beskjed om..

Jeg har nå vært p 2 UL, i uke 5 og uke 7. Var negativ til det hele før jeg fikk se et bankende hjerte på rett plass. :)

Ønsker masse lykke til framover.. Håper du har en god støtte i din kjære.. Her var det kun jeg som sørget, men fikk rom til å sørge.. Vi merker det jo mye mer på kroppen enn mannen gjør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...