Gjest Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 så ønsker jeg meg selv velkommen hit, nå skal vi ha det moro! Jeg har lest her en stund, og dere er en gjeng med kaklehøns uten nevneverdig iq noen av dere, blir spennende. Klarer dere alle å få på bleiene rett vei? Eller er det for avansert?
Babyfacepsycho Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Ønsker deg velkommen hit og håper du får det trivelig.
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Ah, Marie ja, jeg har tenkt å se om jeg klarer å gjøre meg mer upopulær enn du en gang var. Jammen godt plassen er ledig igjen og du inne i varmen.
SpiseLise Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Siden du er ny her, kan jeg jo introdusere deg for kranglesiden. Du finner den litt lenger ned her til venstre.
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Jo takk skal du ha SpiseLise, vet hvor jeg finner den.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Det hender bleien settes på feil vei, men det går som regel bra Du må være en mann!
Babyfacepsycho Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Lykke til. =) Og foresten. Jeg klarer og sette på bleia på vesla rett vei. :-P
Alvepike Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har satt bleien på feil vei noen ganger og iq `en min er det den er. Bare snakk om amming vs flaske , fødsel uten smertestillende, hvor lenge man kan være borte fra babyen samt belær alle hvordan ting SKAL være så blir du straks meeeeget upopulær. Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå