Gå til innhold

Besøk hos folk som røyker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det?

Syns liksom det er ekkelt og be andre stumpe røyken i sitt egen hjem, men på en annen side så ønsker jeg ikke at ungen min skal oppholde seg i røykluft..

Liker ikke å være der selv om de ikke røyker der akuratt når vi er der engang jeg. Det ligger jo i lufta..

Er jeg veldig sær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Besøker ikke folk som røyker jeg. Svigermor ordnet det slik at hun røyker på kjøkken mens jeg sitter i stua.

Skrevet

Jeg kjenner ingen som røyker inne... heldigvis...

Skrevet

De jeg kjenner som røyker har vett nok til å ikke røyke inne når babyen er til stede. Hvis dem ikke hadde hatt det så hadde jeg sagt fra! At det henger igjen gammel røyklukt bryr jeg meg lite om, vi er ikke der så lenge og det er vel frisk røyk som er det verste.

Skrevet

ikke sært i det heletatt.. er selv en røyker, men absolutt ute! når vi skal på besøk hos folk som røyker inne gir vi beskjed i forkant:) guttungen min skal da ikke sitte i røykosen.

Skrevet

De vi kjenner som røyker, går enten ut eller venter til vi har dratt :o)

Synes ikke det skal være nødvendig å si ifra engang...

Skrevet

Jeg kjenner faktisk utrolig få røykere. Men om jeg skulle være med noen som røyker så ber jeg pent om de kan ta røyken på terassen eller i et annet rom, eventuelt sette opp et vindu. forteller at jeg føler ubehag av røyken. De fleste har veldig forståelse for det, selv om det er deres hus.

Røykere er jo mennesker de og da, og de sjønner at selv om de røyker selv så er det ikke alle om liker røyklukten og røyken så godt;) Slik er iallefall de røykere jeg kjenner;)

Skrevet

Kozy, det skrives faktisk "hvis DE" ikke dem.

Er ikke du så smart og utdanner deg til psykolog og greier?

Da burde du vite det også!

Skrevet

Enig med Malathiel&Maja. De røykerne vi kjenner, røyker ute når vi er der. Hadde de ikke gjort det, hadde ikke vi dratt dit mere.

Skrevet

Ja da, burde vite det, og vet det vel for så vidt også. Syns likevel at jeg skriver ganske godt for å ikke ha norsk som morsmål. Da jeg flyttet til norge da jeg var 13 år og skulle lære meg norsk så bodde vi i bærum og der er det ikke mange som bruker ordet "dem", så jeg har nok blitt litt preget av det.

Men jeg skjønner ikke helt hva det å utdanne seg til psykolog har med rettskriving å gjøre, det er to stykker i klassen min med dysleksi og jeg tror ikke at de kommer til å bli mindre bra psykologer for det!

Skrevet

Greit om man klarer å skrive rett i journalen til folk...

Så du er utlending også? Typisk. Med din holdning så vil jeg tippe amerikaner, det er kun de som er så hovne.

Skrevet

Eh, hva er det du sier???

Jeg er ikke utlending men jeg har en far som jobber i UD og det medfører en del flytting...

Jeg tror heller ikke at jeg er hoven, har liten forståelse for hvorfor du skriver dette.

Kan jeg få spørre hvorfor du velger å gå til personangrep mot meg her og hva du prøver å oppnå med det?

Skrevet

Jeg VET at det skrives utlenDing, har en D som henger seg opp på tastaturet her...

Skrevet

Personangrep?

Neida damen, bare pirker litt, ikke angriper.

Er jo opptil flere andre her inne som er morsomme å plage men kan ikke se at venninna di er her nå?!

Skrevet

Jeg vil faktisk si at det å kalle en person "hoven" er å gå til personangrep...

Du pirker ikke, det med å opplyse meg om "dem" feilen var å pirke. Å si at amerikanere er hovne tyder på at du er uviten, og å kalle meg hoven er å gå til personangrep.

Bare plag meg du, jeg lar ikke meg provosere så lett og jeg kan love at jeg heller ikke tar igjen med samme mynt.

Skrevet

Jeg sier på forhånd fra om at vi kommer ikke på besøk hvis de skal røyke i nærheten av tullemor.

Skrevet

Herrgud da! Snakk om å være saklig shakennotstirred!! Hvis du ikke klarer å forstå eller må rakke ned på folk pga skrivefeil, er det ærlig talt du som har et problem!!!! Heia KoZy!! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...