Gå til innhold

Noen som har født for tidlig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er i uke 5+0 med nr 2.

Nr 1 ble født 6 uker før termin, uvisst av hvilken årsak.

Muligens svak livmorhals, er bekymra for at d kan bli enda tidligere denne gangen?

Har ikke vært til legen enda, men vil ta d opp med henne.

Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har svak livmorhals, kan de ikke sette på sånn Cerclage eller hva det nå heter?

jeg er førstegangs og har dessverre ingen erfaring, men dette kan sikkert legen din hjelpe deg med, ja:) Håper du får gå til termin denne gangen! Er jo litt skummelt å føde for tidlig, selv om det bare er noen uker.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..jeg fødte nr 4 1 mnd før termin..vannet gikk bare...gikk kjempe bra d,hun var 3665 grm å 48 cm..så jeg er glad d starta da :) nr 5 kom 6 uker før tiden..også der gikk vannet,hun veide 2665 gram å var 46 cm...noe som også gikk kjempe bra..er vel bare naturens gang dette her,er som regel alltid en årsak til at di kommer når di kommer :) jeg venter nå nr 6 å er temmelig spennt på når jeg kommer til å føde denne gangen..d er kun jentene som har kommt tidlig hos meg,gutten kom 1 uke før bare...litt treigere han..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ser ut som om vi to har kommet like langt på vei.

Jeg fikk også min første 6 uker før termin. Tidlig vannavgang.

 

Jeg skal forhøre meg på første sv.skaps-kontroll om jeg kan få ekstra oppfølging på slutten av sv.sk. Føles litt tryggere.

 

Samt har jeg bestemt meg for at ALT skal være klart hjemme i uke 30. SÅ er jeg på den sikre siden i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Når fikk du din første? Og hvor stor var han/hun?

Jenta mi var 2700 og 46 cm.

Fødte i sept-05. i uke 34, pga tidlig fostervannsavgang. Slimproppen gikk i uke 32.

Jobbet 100% hele svangerskapet. Jobber i eldreomsorgen med tunge løft og fare for slag og spark. Legen antydet at jeg kanskje burde ta d mer med ro denne gangen, i allefall mot slutten. Er i uke 14 etter ferien, så skal diskutere d nærmere da.

 

Ble mobbet av gubben sist, fordi jeg ville ha alt klart så tidlig.

Men han fikk seg en overraskelse da d plutselig var fødsel på gang;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...