Gå til innhold

Dere som er sånn 168-170 cm høye...(dere andre også, for den saks skyld...)


chill+enda en til

Anbefalte innlegg

Hvor mye veier dere, hvilken klesstrl bruker dere? Hva er deres idealvekt?

 

Jeg er 169 høy, veier nå 88kg. Går sakte, men sikkert ned på acomplia. Håper på å gå ned iallefall 20kg, spent på hvordan det blir. Bruker nå 40-42 i klær, varierer litt...

*drømmer tilbake da vekten viste 58kg* :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 172 høy (altså litt utenfor din målegruppe ;), jeg veier 96 kg og bruker str 46 (44 om det er stretch). Går og på acomplia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veier 93 nå,men jeg bruker 40/42 i bukser...Fikk faktisk på meg 38 her en dag,det var strech..men uansett :)

 

Prøver og gå ned,men har nettopp fått bekrefta atte jeg har insulinresistens! Så jeg får ikke til å gå ned så mye...men håper og komme meg ned til 70! Da skal jeg være fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, takk for svar :)

 

Hemmelinemmeli; er det ikke så at du kan få metformin når du har insulinresistens? Det skal visst også være med å redusere vekten...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 165cm.veier ca 90.bruker alt fra 42-48.kommer helt an på fassong og slikt.kunne kansje brukt mindre str men jeg hater trange og ettersittende klær,så jeg bruker å kjøpe DIGRE str

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk glucofag da jeg hadde insulin resistens. gikk ned på den og ble bra igjen. ble så gravid og gikk opp i vekt, men fikk ikke insulinresistensen tilbake.. nå går jeg på reductil for å få av disse ekstra kiloene, så jeg ikke ender opp med ins.resi. igjen.. har spiseforrstyrelse, så klarer desverre ikke gå ned på annen måte, men trener og spiser sunt nå. og heldigvis stopper tablettene overspisingen min på natta :)))

 

er forresten 177 veier ca 100 og bruker str. 46.. vil ned i 75-80 kg..

 

lykke til alle slankere, uansett hvordan dere gjør det håper jeg vi alle når målet vårt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1,70 høy, veier nå 78kg og bruker strl 42-44. Skjønner ikke helt dette, for det skulle nesten tro at jeg skulle brukt mindre strl. Men prøvde en bukse i 42 i dag, den fikk jeg ikke på meg, måtte opp i 44. Men shortsen er 42 :) Er første plagget på gud veit hvor mange år som er så liten strl. Brukte jo 56 for 1 1/2 år siden. Grøss-----

 

Mye mer moro og kjøpe klær nå ja!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer en god del på vekt i forhold til strl, såpass har jeg nå skjønt :)

 

Slankern :):

Fy søren, så utrolig flink du har vært!!! Ros til deg, du bør være kjempestolt!! Forstår godt at det er mye mer gøy å kjøpe klær nå, himmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 169 cm og (veide meg igår)67kg.Bruker stort sett str 40,noen ganger 38,men nå har jeg kost meg litt mye og gått opp i vekt litt,så planen er å gå ned et par kilo igjen.Har akkurat meldt meg inn i littlettere.no......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 168 og veier 73 kg. Vil gjerne ned i 65 i alle fall. Tar sin tid :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca 1.70. For ei uke siden veide jeg 65, nå er jeg faktisk nede i 63. Har ingen planer om å slanke meg drastisk, men skal spise sunt og trene mer:) Trivdes godt den gang jeg var 58 kg jeg og.

 

Nå bruker jeg 38 i klær, har vel gjort det siden ungdomsskolen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg er ca 1.70 og veier 75kg. 2mnd siden eg fekk datteren min så eg har nett startet opp treningen igjen! og skal vertfall komme med ned på 68. Eg veide 66-67 då eg var i 4 mnd så vil veie maks 68kg. Bruker topper og gensere xs-m, bukser 36-38 og kjoler xs-m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

jeg er 169cm høy og veier nå 70,5kg. min idealvekt tror jeg ligger på ca 58-60kg (da jeg har veldig lett beinbygning). jeg bruker 38/40 str i klær.

 

jeg har bestemt meg for å gå ned ca 8-10kg (helst 10kg) i høst. tenker å starte når jeg kommer hjem fra ferie. ønsk meg lykke til! er veldig motivert denne gangen, hehe! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow... det er virkelig forskjeller i klesstørrelser her!!

Synes xs og s og m er laget for syltynne modellkropper!!

Selv er jeg 1.64 og veier 73, og bruker L og XL... Og 42...

Får dere virkelig på dere xs og s???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til ;)

Jeg vil også ned 10 kg....

 

Men du... når du nå bruker 38-40 str i klær, hva skal du bruke når du går ned 10 kg da?? 34 eller??? Hehe... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er 169, veier 97 kilo. Skal ned til 65, det er det jeg trives best med. Driver og trener og er flink i matveien for harde livet for tida, hehe.

 

Bruker alt fra 42 til 48 i klær, kommer an på hvor jeg kjøper dem. Savner å være 38-40 ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 179cm og veier nå 83 kg. Var nede i 78 kg, men har lagt på med noe i de siste mnd. Sliter dem av nå :).

Bruker str l, 40-44 og M/L i topper.

Var 120kg ett år etter at min datter var født, men gikk ned masse ved hjelp av Libra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...