Gå til innhold

Nytt Steinkjertreff?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte akkurat på det samme.

Dere må bare bestemme dag dere, passer stort sett hver dag for meg.

Jeg begynner også å bli veldig klar for å bli ferdig med fødselen, og å treffe den nye verdensborgeren. Veldig spent på å se ig bli kjent med han.=)

Har alt klart til han kommer jeg, har hatt det en stund nå.. Blir vel sånn når det er førstemann..?

Tenkte faktisk å foreslå treff jeg også.. Er så kjedelig å sitte hjemme hver dag..

Her er heller ikke noe ordnet..har så vidt begynt å rive d som skal bli simon's rom..kan ikke gjøre noe før rommet hans er ferdig(han bruker stellekommoden enda...og babyen skal inn på hans rom) men d ordner seg sikkert..

Jeg er også interessert i nytt treff. Men jeg er blitt i ganske dårlig form, sliter voldsomt med bekkenløsning og er ikke så sprek til å komme meg ut lengre. Så hva med at jeg inviterer dere her hjemme? Samboeren min har tidligvakt neste uke, da hadde det passet kjempefint.

Bare et forslag altså....... ?

Annonse

Skal vi prøve onsdag 27.da...? Hjemme hos bluebell.. Samme tid som sist, altså kl 11?

Nå har jeg begynt å forberede litt her hjemme da... Jeg har ryddet plass i kommoden, begynt å vaske litt klær.. og har faktisk handlet bleier!! Thihi.. (De forrige gangene ble det gjort på tur hjem fra sykehuset...) Det er jo litt koselig å holde på med dette småtjonet da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...