Gå til innhold

Nytt Steinkjertreff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er stemninga for det? -Før vi èn etter èn begynner å føde her.. (Selv om ingenting er ordnet til den lille her hjemme, begynner jeg å bli veldig klar for å få fødselen overstått, og for å se den lille!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte akkurat på det samme.

Dere må bare bestemme dag dere, passer stort sett hver dag for meg.

Jeg begynner også å bli veldig klar for å bli ferdig med fødselen, og å treffe den nye verdensborgeren. Veldig spent på å se ig bli kjent med han.=)

Har alt klart til han kommer jeg, har hatt det en stund nå.. Blir vel sånn når det er førstemann..?

Skrevet

Tenkte faktisk å foreslå treff jeg også.. Er så kjedelig å sitte hjemme hver dag..

Her er heller ikke noe ordnet..har så vidt begynt å rive d som skal bli simon's rom..kan ikke gjøre noe før rommet hans er ferdig(han bruker stellekommoden enda...og babyen skal inn på hans rom) men d ordner seg sikkert..

Skrevet

Jeg er også interessert i nytt treff. Men jeg er blitt i ganske dårlig form, sliter voldsomt med bekkenløsning og er ikke så sprek til å komme meg ut lengre. Så hva med at jeg inviterer dere her hjemme? Samboeren min har tidligvakt neste uke, da hadde det passet kjempefint.

Bare et forslag altså....... ?

Skrevet

Jo, den er helt grei for meg=)

Skrevet

Det høres fint ut ja, Bluebell!

Hva med mandag eller onsdag?

Skrevet

Får det til alle dager neste uke, bortsett fra mandag, da skal jeg til trondheim sammen med mamma for. Hun skal opereres i skuldra og ville gjerne ha meg med.

Skrevet

Skal vi prøve onsdag 27.da...? Hjemme hos bluebell.. Samme tid som sist, altså kl 11?

Nå har jeg begynt å forberede litt her hjemme da... Jeg har ryddet plass i kommoden, begynt å vaske litt klær.. og har faktisk handlet bleier!! Thihi.. (De forrige gangene ble det gjort på tur hjem fra sykehuset...) Det er jo litt koselig å holde på med dette småtjonet da:)

Skrevet

Herlig at dere vil komme hjem til meg. Lover å ha noe godt på lur ;-) Hvis ikke noen kommer med innvendinger så satser vi på onsdag 27, hos meg kl 11 ja. Adressen min kan dere få på pm, så sjekk postkassa deres =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...