Gå til innhold

Svigermor altså... Skal jeg si noe eller la vere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en svigermor som er en veldig pen dame... Hun er flott sminket og lukter sterk parfyme. Helt greit det for min del forsåvidt, så lenge det jeg slipper at babyen min blir sånn også... Når svigermor har holdt jenta mi er den søte lille full av pudder i ansiktet, hun regelrett glinser, og hun stinker sterk parfymelukt. Jeg synes det er pyton!!! Hun må jo få slippe å bli full av sminke og parfyme... Hun kan lukte parfyme i timesvis etter å ha vært hos farmor. Det kan ikke vere godt for henne, og jeg tebker på allergiske reaksjoner både på sminken og parfymen. Selv bruker jeg ikke parfyme, for jeg vil at jenta mi skal kjenne lukten av mor, ikke parfymelukt. Jenta mi er to mnd forresten!

Skal jeg si fra eller er det bare jeg som er prippen for tiden??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg antar at svigermor har kost og klemt på jenta di, og at hun har fått pudder og parfymelukt på seg på den måten. Synes egentlig ikke du er prippen, hadde nok reagert litt selv. Har du en klut å tørke av henne med etter at svigermor har kost med henne? Du behøver jo ikke vente til hun har gått, eller tørke demonstrativt av jenta di foran henne, men kanskje tørke av henne mens du sier "oj, du er helt full av pudder, du", og håpe at svigermor hører det?

Skrevet

Hvorfor to like tråder, bare at en er anonym og en med nick?

Skrevet

KOzy, må du liksom bry deg med alt?

Du er like ille som Tillab, synes at dere to suppehuer kjenner hverandre.

Skrevet

He he ja vi kjenner hverandre, og er faktisk også gode venninner!

Du vil ikke svare på hva du forsøker å oppnå her?

Skrevet

Ha ha ler meg i hjel, mannen min var enig med deg her!

Skrevet

Din mann er mao mer fornuftig enn deg?!

*pirkpirk*

Skrevet

Kan du ikke få mannen din til å si noe istedenfor? Bedre med kritikk når det kommer fra sønn enn svgerdatter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...