Gå til innhold

fødselsDEPRESJON!!:( håper noen tar seg tid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en datter på 5mnd, lurer på om jeg har hatt/har fødselsdepresjon... stresset utrolig mye første tiden, klarte ikke amme..:/ sliter litt med dette ennå.. jeg er velidg glad i henne, men føler på en måte at det er noe som ikke stemmer.. vis noen forstår?

lurer på hvem jeg skal snakke med om dette, er litt sjenert av meg også..uff..:/ hver gang helsesøster spør meg om alt går bra med oss så skriker jeg inni meg, men svarer bare ja. orker ikke noe styr rundet meg..:(

ååhh..noen andre som har det/ har hat det slik? hvordan komme seg igjennom..:((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det på samme måte!! Datteren min er også 5 månder.

Det første du skal gjøre er å drite i den ammingen!!! Det er ikke verdens undergang, selv om det står det overalt.DU får et like tett bånd med barnet som de som ammer , bare at far kan hjelpe og avlaste og det er jo et digert pluss!!

Du må nesten være litt mere spesifikk hvis jeg skal gi deg noen råd, du kan sende meg en pm hvis du vil ,føler ikke for å legge ut for mye private ting her!

Skrevet

Uten å ville stille noe diagnose her, så tror jeg at du har behov for å snakke med noen. Hvis du føler at det er noe som ikke stemmer i din hverdag og det plager deg såpass at du har lyst til å skrike ut til HS, så tyder det på at du i det minste har behov for å lette litt på hjertet! HS er nok ikke rette person, de har begrenset erfaring og utdannelse innenfor det som har med psyken å gjøre. Be legen din om å henvende deg til psykolog, så har du i hvertfall anledning til å prate med en person du ikke trenger å ha kontakt med utenom og som er vant med og forstår mennesker som er sjenerte og som har vanskelig for å fortelle hvordan de har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...