Gå til innhold

Svigermor altså... Skal jeg si noe eller la vere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en svigermor som er en veldig pen dame... Hun er flott sminket og lukter sterk parfyme. Helt greit det for min del forsåvidt, så lenge det jeg slipper at babyen min blir sånn også... Når svigermor har holdt jenta mi er den søte lille full av pudder i ansiktet, hun regelrett glinser, og hun stinker sterk parfymelukt. Jeg synes det er pyton!!! Hun må jo få slippe å bli full av sminke og parfyme... Hun kan lukte parfyme i timesvis etter å ha vært hos farmor. Det kan ikke vere godt for henne, og jeg tebker på allergiske reaksjoner både på sminken og parfymen. Selv bruker jeg ikke parfyme, for jeg vil at jenta mi skal kjenne lukten av mor, ikke parfymelukt.

Skal jeg si fra eller er det bare jeg som er prippen for tiden??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sagt i fra....men aner ikke hvordan..kan ikke være lett å si ifra. Tøff hvis du tør.

Skrevet

Jeg hadde sagt ifra om dere ser henne ofte.

Har ei venninne som bruker sterk parfyme, men vi ser henne så sjelden at jeg ikke bryr meg. Men småen må bade etter å ha vært med henne.. :)

Hadde det vært noen småen hadde vært mye med så hadde jeg spurt pent om hun kunne unngå parfyme når hun skulle holde på med han..

Jeg reagerer selv på en del parfyme og det må jo være enda værre for de små som gjerne ligger med nesa opp i det.

Skrevet

Ja, har veldig lyst til å si fra, men vet ikke helt hvordan. Har tenkt på å be sambo si fra. Er jo hans mor...

Skrevet

Ser henne vel ca to ganger i uken, og hun vil selvsagt holde barnebarnet sitt så mye som mulig og helst hele tiden når hun er her. Stakkars liten som må snuse på den lukten så lenge og så tett inntil. Føler jeg må bade henne hver gang hun har vært med farmor...

Skrevet

Hadde samme problem med min svigermor. Hun sprayet alltid en ekstra dæsj med parfyme før ho gikk inn til noen eller skulle noen vei. Også det med pudder, baby sin body var jo helt full av pudder når svigermor hadde kosa med ho.

Jeg sa ifra om det med parfymen, sa bare at jeg hadde sluttet med parfyme rett før jag fikk baby og at jeg kunne nesten ikke puste inærheten av ho fordi ho hadde så masse parfyme på seg.

Man vet jo godt selv at etter å ha brukt samme parfyme en stund blir en jo "immun " mot den lukta og kjenner ikke selv hvor mye man egentlig lukter.

Ho ble litt snurt med en gang jeg sa det, men gikk fort over. Så nå har ho byttet parfyme og kjenner selv hvor mye ho kan ta på seg uten å stinke.

Har ikke forandret seg med pudderet, men det for heller bare være..:)

Si ifra, baby har ikke godt av den sterke lukten, mener nå jeg..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...