Gå til innhold

Fødsel på Riksen.....Flere???????

Anbefalte innlegg

Flere novembermammaer med termin omkring 15.ende + - som skal føde der??

Hvor kommer dere fra?

Barn fra før?

Jeg har termin 16 nov. er 4.gangs fødende. Har 3 jenter fra før. Bor i Akershus...Ikke født her før men har hørt så mye fint om det så jeg søkte meg dit fra A-hus.

Der er det bare kaos for tida!!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9613543-f%C3%B8dsel-p%C3%A5-riksenflere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir kjempespennende. Du er vel ferdig når jeg kommer vaggende tenker jeg.....hehe.....Du kan glede deg. Jeg har født 3 ganger før, og det er såååå stort å få babyen på magen...Lønn for strevet kan man trygt si!!!

Har hørt mye fint om Riksen.

Jeg krysser fingrene for begge to!!!

Akkurat det å få babyen på magen kommer til å være helt uvirkelig, klarer ikke helt å se det for meg! Vet du hva du får forresten? Vi får gutt:) Men du, som er så erfaren.....hva anbefaler du, å føde naturlig eller epidural? Har hørt at muskulaturen kan bli så lammet når man får epidural at man kanskje ikke får presset?? Kan det stemme? Har ikke fødselsangst altså, bare interessert i å vite:)

Jeg skal også føde på Riksen, men har litt tidligere termin enn dere. Hadde i utgangpunktet 4. nov, men var på ul forrige uke og da ble den flyttet en uke til 27. oktober! Glad for det og håper jeg er ferdig når dere skal til pers, men man vet jo aldri. Jeg er førstegangs fødende og kan jo gå langt over tiden. Har derfor heller ingen erfaring med epidural, men hadde tenkt å velge smertestillende....

Vi fikk forresten også se på ul at det er en liten gutt der inne :o) Stemte med magefølelsen min, men er likevel rart å få det bekreftet.

Annonse

Har menstermin 23. oktober og UL temin 7. november. Men uansett så blir det nok keisersnitt så da blir det jo i slutten av oktober.. Har heldigvis fått plass på Riksen, har hørt masse bra, så det er jeg veldig glad for! Er også førstegangs og synes egentlig dette er ganske skummelt.. Og gøy :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...