Gå til innhold

Er dette normalt når mensen kommer tilbake?

Anbefalte innlegg

Fikk mensen tilbake litt over 6mnd etter fødsel.

Første gangen var det forferdelig vondt og jeg blødde MYE..

Så gikk det vel 2uker, så kom den på nytt og varte en ukes tid. Litt over en uke uten mens. Så mensen noen dager.. Litt over en uke uten noe blod, så litt blod en ukes tid(trengte kun truseinnlegg). Så kraftig mensen igjen noen dager. Mensen-fri noen dager og nå blør jeg KRAftig igjen. Når jeg blør mye er det sånn at jeg kjenner det renner f.eks når jeg reiser meg...

Er dette vanlig??? Blir litt nervøs jeg...

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det der hørtes ikke normalt ut! Bruker du hormonell prevensjon? Cerazette kanskje?? Hvis du bruker prevensjon med hormoner, virker det som du ikke tåler dette. Når jeg tenker etter sier enkelte at de har det slik med spiral også! Du burde nok ta en tur til legen. Enten må du bytte prevensjon, og hvis du ikke bruker prevensjon, burde få undersøkt underlivet ditt, for slike blødningsuregelmessigheter er da ikke normale selv 6-7 måneder etter en fødsel.

Lykke til=)

Det du beskriver her har jeg også opplevd. Har ikke fått noe særlig svar fra legen, han ba meg vente og se det litt ann og komme tilbake visst det ikke ble noe bedre. Syntes ikke det er blitt noe bedre nå 3måneder etter at jeg var hos legen så jeg har tenkt meg dit igjen. Er 8 mndr siden jeg fødte nå. Var derimot hos en refleksolog og han sa at hormonbalansen var i ulage og at jeg hadde lavt stoffskifte så det påvirket hormonbalansen. Får se over sommeren nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...