Gå til innhold

Kimby, kunne du tatt en titt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du væææær så snill se hva som lurer inni min mage?? Jeg er så hysterisk nyskjerrig! Jeg har termin ca 17.09.07... Er det gutt eller jente?? Ikke at det har noen betydning, men dette er jo verre enn julafta!!! Vil så utrolig gjerne vite!

Her er våres fødselsdatoer viss de hjelper: meg 27.12.83, sambo 22.09.80

Viss du skulle sett noe mer så blir jeg veeeldig glad viss du sier i fra om det også c",)

Ha en fantastisk sommer!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihihi.. var mye kvalm i begynnelsen, men det har heldigvis gått over. Ble avløst av tidlig bekkenløsning, men det er tross alt bedre :-)

Alle ser jente på meg unntatt jm på ul... Jeg føler til og med jente selv. Derfor har jeg ikke kjøpt noe blått ennå. Tusen tusen takk Kimby :-)

Skal si fra hva det blir jeg..

Skrevet

her dukka det opp gutt da,,....gutt i jordtegn...jomfruen.....fødsel ca 7. sept....

Skrevet

hmmm... ja det er jo enten eller....

Uff, får smøre meg med tålmodighet da..

Skrevet

....hadde ikke tenkt til å svare siden du ikke spurte meg....men måtte jo bare siden det dukka opp guttekort og alle mener jente...hehe....+at samme kortene for gutt og dato 7 kom opp to ganger....

jaja...lykke til...

Skrevet

Setter utrolig stor pris på flere svar, så tusen takk :-) Det vil jo vise seg hva som stemmer...hehehe... Heier på din spådom jeg da, vil ikke gå over tiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...