Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Trenger en søskenvogn i sommer/høst da jeg skal passe en unge til et par dager i uka. Ikke en dyr flott vogn, har prøvd å skaffe brukt, men det er jammen ikke lett når man ikke vil bruke maaaange tusen på det.. Noen som kan tipse meg om rimelige, nye vogner? Den skal bare brukes som reservevogn og skal bare ha den slik at jeg har muligheten for å komme meg ut med to barn å ikke måtte sitte hjemme hele dagen med de.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Jeg kjøpte Carena tvillingvogn. Den var på salg da jeg kjøpte den og da kostet den 800,- tror den koster ca 2000,- ellers.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Jeg kjøpte den på babyshop i mars tror jeg det var... Så jeg regner vel egentlig med at de er utsolgt for disse nå... Men uansett salg eller ikke tror jeg Carena er blant de billigste.. (tror ikke de har den beste kvaliteten heller, men det kommer jo an på hvor mye den skal brukes, den er mer enn bra nok for vårt bruk ihvertfall)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå