Gå til innhold

Hva slags vaskemaskinmerke er best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi har akkurat kjøpt en Electrolux som skal være veldig bra, men ellers har jeg stor tro på Miele og AEG.

De fleste merker lager vel både gode og mindre bra produkter. LG tror jeg iallfall ikke lager bare bra ting, men vet ingenting om deres vaskemaskiner.

Jeg ville ikke kjøpt lite kjente merker.

Ellers får man ofte det man betaler for. Når jeg ser vaskemaskiner på tilbud til 1999kr, nekter jeg å tro at de kan være like bra som kjente merker til priser over 5000kr. Ville nok vært skeptisk til de fleste vaskemaskiner under 5000kr. Ikke det at de må være dyre, men de fleste koster en del mer enn det. Miele har jo maskiner til over 10000kr også, men de har lenger garantier og regnet levetid + at jeg tror vi må betale litt ekstra for dens gode navn og rykte.

Spør i butikken. Hun som solgte til oss hadde samme maskinen som oss og da følte jeg meg litt trygg på at hun visste hva hun snakket om selv om selgere er selgere da og kanskje tom får en ekstra bonus for flest solgte varer av spesielle merker :-)

Eg har Ariston... nå kombinert med tørketrommel, og er kjempefornøyd med det merket.. Hadde det før også, og tror eg holder meg til det en stund ja... E så bra at det er mange ulike program, spes når eg skal vaske barnetøyet... Sliter ikkje så veldig på tøyet

Ellers har eg ingen erfaring med LG eller UPO... Mamma har AEG, med sentrifugen separert... en greit maskin, men litt mye knapper og innstillinger syns no eg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...