jordbærsjokolade Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Trodde aldri i verden jeg skulle lure på så mye rart jeg...men det gør jeg visst:) Hun er bare to dager gammel og hun sover stort sett hele tiden, jeg vekker henne etter anbefaling fra jordmor hver tredje time for å øke melkeprod og selvfølgelig for å få i henne mat. Det skal være sånn ikke sant? At hun stort sett sover, gråter litt og tisser og bæsjer litt innimellom? Er så redd for å overse noe som er galt!
Vimsen og Lille Bille Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Alt er nok som det skal være. Husker jeg lurte på om Noah var syk, han sov jo hele tiden. Men han feilte altså ingenting og begynte tidsnok å bli aktiv og mer krevende;-)
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer som mamma! :-) Kjenner igjen følelsene dine ja, spekulerte og spekulerer fortsatt på maaange ting. (Jenta her er 4 måneder i morgen). Stort sett går det ut på spise, sove, bæsje, tisse og litt gråt i starten ja. Så kommer alt det andre etter hvert. Jeg kunne ikke fatte og begripe når vi skulle få til trening på mage osv osv for å begynne med - jenta sov jo bare.....! Men det meste kommer helt naturlig etter som hun blir eldre. Lykke til!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Jepp.. min var sånn også.. sove, sove, spise, sove, bæsje, sove, sove, spise, sove, spise, bæsje.. ja, du skjønner tegninga, hehe.. er nok ikke nooooen ting galt.. men som du sikkert vet, så skal man følge med at de ikke blir gul i løpet av de første dagene.. de blir nemlig veldig slapp og sånn av gulsott.. men da merker du det på måltidene også, de er vanskelig å få i mat, bare slapp og orker ikke suge eller noe.. og så blir de gul da.. men som sagt, min var sånn sovedukke lenge hun, og hun hadde ikke noe gulsott.. bare var rolig av natur.. får igjen for det nå da, jeg mistenker at hun bare lå til lading de første månedene, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå