Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 jeg og barnefar er ikke sammen, og i utgangspuntket så ville ikke han ha noe kontakt med jentungen våres. hun ble født for 14dager siden. men i dag ringte han og ville ha kontakt allikevel. vi bor en times tid i fra hverandre, men når skal han da begynne og ha ungen?? er det noe regel på sånt.. (jeg ammer...)
Milletrille Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Er jo kjempebra at han ønsker kontakt!!!! Men dette har jeg ingen greie på... Prøv dere litt frem i begynnelsen, la han få litt alenetid med babyen etterhvert osv... forhør deg på aleneforeldre-debatten Fedre syns ofte det er litt vanskelig i starten, men går seg til etter hvert som barnet blir større og de får bedre kontakt! Lykke til
kulepenn Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Veldig bra at barnefaren vil ha kontakt. Glem alle eventuelle vonde tanker du har om han fra før - hvis du har det da - og la han få kontakt. Om ikke det er så mye i begynnelsen-respekter det. Jo mer han er med barnet sitt, jo mer vil ha savnet barnet og følget det opp. Og det er så viktig for barnet i fremtiden. Men jeg ville ikke stresset for mye med at han skal ha alenetid. Et lite spedbarn trenger mammaen og puppen hele tiden + at du ser at han takler et lite spedbarn og gir deg tillitt nok til at han kan ta barnet alene. Det viktigste er at de møtes. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå