Joikaboll@ Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Har fått en "ekkel" melding via bryllupssiden vår hvor kun IP adressen kommer opp, jeg har mine mistanker om hvem det kan være, men hvordan finne det ut?
1881 Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Tja det eneste jeg vet man kan finne ut av ip adresser er om man legger inn en annonse på finn.no for da kommer det opp hvem sin ip adresse som meldingen ble sendt fra, men man kan ikke finne ut hvem som innehar den, det er det vel bare politiet som kan.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Du kan ikke. Det er ikke et telefonnr. Noen får ny ip fra sin leverandør når de logger seg på nettet, noen har faste. Den eneste veien å finne det ut er via politiet, som må via leverandøren og så kan finne ut hvem som hadde adressen på det gitte tidspunktet. Men de kommer neppe til å gjøre det. Er dette en piczoside kan du be de om å blokkere denne ipen, men dersom vedkommende får ny hver gang hjelper det lite.
Joikaboll@ Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2007 Hvordan finner du ut det på finn da, eller hvor ser du det? Han jeg mistenker har nemlig annonnser på finn.
Joikaboll@ Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2007 Okay, mente at det var umulig, men om det stemmer det på finn vil jeg selvfølgelig prøve det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå