Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Jeg går på p-piller, men har de to siste TR-periodene hatt brun utflod (kun nok til å fylle ET truseinnlegg daglig) Dette har vart omtrent en uke, og nå en mnd etter første kom andre TR (som og var kun brun utflod). Jeg pleier å blø ganske mye, så nå er det noe muffins. KAN jeg være gravid? Og ikke si at jeg bør skjekke, for det vet jeg. har bare ikke hatt tid til å kjøpe TUSEN takk til alle som svarer!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Hvordan skal vi kunne vite det? Sorry - det eneste som nytter er en test, du får kjøpe en i morgen da vet du!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Jeg bare lurer på om det går an og om dt har skjedd før....???
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Ja, det går an - for p-piller er bare 99% sikkert.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 HI her. Tenker mest på det med blødningene som er erstattet med gugge. hehe. Kan det være et symptom???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå