Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Er det mulig å få inn ei brio eller simo duo vogn i en vanlig bil, ikke stasjonsvogn?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Vi får vår simo i en toyota corolla sedan (96modell) iallefall men det er ikke mer enn akkurat at det går!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Oj, det er akkurat samme bil som oss. Så da er det faktisk mulig! Vil det si at hele bagasjerommet blir fullt, og ikke plass til noe annet enn vogna? Tungvint å få ut/inn av bagasjerommet?
minimegogtrollet Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 brio duo blir jo superliten når du legger den sammen. Hjulene går sammen. vil tro at den vil gå inn.. har kjøpt den vognen selv, men vi har stasjonsvogn. Tok minimal plass i forhold til de andre vognene!
eva luna Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Vi har simo bagvogn og den går inn i en toyota camry.
paulinen Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Gjør som oss, ta en tur på barnas hus eller annen vognbutikk og test ut. Vi fikk veldig god hjelp og lesset vogner ut og inn av bilen. Det var genialt for da VISSTE vi at det var plass, og det er jo en fordel. Siden vi kjører Toyota Yaris hadde vi ikke så store valgmuligheter, egentlig bare bogaboo, TFK og muligens Teutonia FUN, den siste fikk vi ikke prøvd, for den hadde de ikke inne. Vi endte opp med TFK for den var blant annet, best i bilen.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Huff, ikke kjøp brio eller simo. Store tunge vogner som tar stor plass og koster mye! Du vil ha problemer med å få understellet med hjulene på i enkelte biler. Men hvorfor en Simo eller brio? Anbefaler heller en mindre vogn der du får mer for pengene. Min quinny vogn kan du til og med bare ha understellet med deg... så fester du maxi cosi barnetol til understellet... da slipper du å bryte inn bag og sportsdel i bilen på korte turer. Eller andre 3 hjulinger. Skulle ønske noen fortalte meg dette før jeg kjøpte min første vogn som var Simo... Simo derimot bra når man bor en plass der det er mye snø. Da kan 3 hjuls vogner være litt pes, om det ikke er lås på hjulene da.. Skal forresten selge min om du er interessert. Jeg må kjøpe meg en søskenvogn...sukk!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Brio er mindre enn Simo. Og det er ikke anbefalt å bruke bilsetet på vognen for de har ikke rett stilling for barnets rygg....
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 På korte handleturer er det ingen problem....blir det samme som disse setene på handlevognene det. Veldig praktisk, spesielt når babyen sover...
Ioren Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Er nok ikke plass til mye mer enn vogna nei.. Bittelitt på sidene bare.. men den er ikke vanskelig å få ut og inn fordi Ser noen fraråder deg å kjøpe Simo, vel..Er blitt veldig glad i Simovogna mi jeg =) God å trille (prøvd på ei niese;) ), veldig god her vi bor der det ikke er asfalt overalt
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 Selvfølgelig på korte turer..inn og ut av bilen. For å handle eller gjøre småærend...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå