Gå til innhold

Har DU vogn fra Baby Active? (Breaker)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har vogn fra dette merket? I såfall, har der hatt problemer med bremsene? Og har du sett den nye Rally-utgaven?Syns du den i såfall er like stygg som jeg syns? Har nemlig fått den i innbytte, da bremsene sviktet på den første vi kjøpte. Skal levere den tilbake i morgen. Den har store tall sydd på på kalosjen....Ønsker ingen rally-vogn....Fysj!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest otilie79;)er gla i dag:)
Skrevet

Hehe, har sinnsykt lyst på ei sånn Rally vogn, men er så usikker, står mellom den og den Classic. Men hvordan synes du ellers Breaker vogna er da? Skal bestille fra nett da jeg ikke har mulighet til å stikke innom noe butikk:/

Skrevet

Er mange ting jeg er fornøyd med:

-kan lett kjøres i begge retninger

-tar veldig liten plass da den er lagt sammen

-fint at man kan justere høyden på håndtaket

-veldig bra vindtrekk som dekker godt for snø og vind

-lett og praktisk å ta av trekket bak, slik at det bare blir netting bak i varmt vær

-praktiske lommer

-gode seler i sportsvogndelen

-ok pris.

Men, etter 6 mnd slo bremsene seg helt vrange. På litt ujevnt underlag gikk bremsene på rett som det var, med det resultat at "tennene på hjulet" som bremsene går inn i (vanskelig å forklare) rett og slett falt av. Klaget på det i går(bor like ved butikken til de som selger over nett). Fikk da med oss rally-utgaven så lenge, med beskjed om at resultatet nok ble at vi kunne få den. MEN, jeg syns den er stygg jeg da, med de store tallene på kalosjen.....Liker du den altså? Er det jeg som er litt sær???? Det positive er at den har en annen bremsemekanisme. Syns også det er upraktisk med så mye hvitt som det er på denne.Har ikke brukt den, og skal levere den tilbake i morgen. Er bare så spent på hva de kan tilby oss. Hvor har du tenkt å bestille?

Skrevet

Blir nok å bestille herfra;

http://www.stanmark.se/index_pliki/Page16333.htm (Det er gamle priser der)

Er veldig mye av det du sier som er grunnen til at jeg vil ha denne vogna. Har ei Simo Kombi 07 modell fra før, men den er veldig stor, og kan bli trangt når vi skal ha med alle 4 ungene i 7 seteren. Så derfor vil jeg ha ei mindre vogn, og reisetrillene som ungen bare kan være framovervendt i vil jeg ikke ha når hun er så lita enda`(4 mnd).

Men hvordan er vugginga på vogna? Og er den god å kjøre?

Skrevet

Synes vugginga er helt grei jeg (har ikke noe å sammenlikne med), har heller ikke noe å utsette på hvordan den er å trille. Bor du langt unna Hamar? Der har nemlig nettbutikken "Barnevogna" butikkutsalg. Greit for oss!

Skrevet

Vet du hvor mye vogna kommer på (ny pris, norske kroner, inkl. frakt?) Jeg betalte 3990 for vår, uten myggnett og regntrekk. Det må da være veldig billig å kjøpe den fra det nettstedet?

Skrevet

Ja, har sendt dem mail ang den Rally modellen, og den kommer på ca 2800 innkl frakt. (3250 sek)

Tenkte å få den levert dit vi skal på ferie i sverige, så sparer vi bagasjeplassen også. Så når vi skal hjem sender jeg den bare med posten:) Så unngår jeg momsen i samme slengen:)

Har spurt på pris på den classic modellen, den er vel noe rimeligere.

Står mellom nr 18 og nr 19 (heller mest mot nr 19) og den rally modellen lik nr 18.

Hvilken syns du er penest (er så sinnsykt usikker skjønner du:)

Hvis du går inn på www.babyactive.com.pl så kan du se alle breaker modellene. De har en crom og en rainbow modell også (rainbowmodellen var ikke noe lekker:/)

Hvordan er hjulene på vogna?

Skrevet

Selv kjøpte vi classic nr.9. Var lett å bestemme seg, da butikken kun hadde 3 farger. Har fått mange kommentarer på at fargen er fin. Rallyvogna vi fimm med var den med nr.20. (det var den som sto utsdtuilt i butikken)Er ikke lett å si hvilke av dine alternativ som er finest. Selv er jeg litt opptatt av hvor det er hvitt og hvor mye hvitt det er, da det fort ser veldig møkkete ut. Classic-vogna vår har gråaktige plast-felger. Det ser ut som dine alt. har noe annerledes felger. Rallyvogna vi fikk har blanke (veldig blanke) felger, men disse er også i plast. har ingen ting å utsette på dekkene. Men jeg håper bare at det som skjedde med bremsene på vår vogn ikke skjedde pga. en svakhet på bremseopplegget, men at vi hadde uflaks med vår vogn. Det er kanskje en grunn til å velge rallyvogna, da den har en annen bremsetype. Kan også opplyse om at de tallene på kaloskjen er påsydd med litt "røffe" sting på utsiden av trekket (ikke lett å forklare det her) Ser litt finere ut på bildet enn i virkeligheten.(syns jeg da) Men du får i alle fall en rimelig vogn, og mye vogn for pengene.(mye bedre tilbud enn det vi fikk, i alle fall!)

Sambo syns rallyvogna er tøff, men jeg vil ha ei vogn jeg virkelig liker, da jeg har betalt 4000 kr for den! Venter i spenning på svar fra butikken.

Skrevet

Rettelse. nr.10 kjøpte vi. det lyseblå blir lett møkkete, så jeg ville nok tatt med minst mulig hvitt på!

Gjest otilie79;)e trøtt nu ja
Skrevet

Hvordan forskjell var det på bremsene da? Hadde du gidda å ta bilde av måten tallene var sydd på på kalæsjen så jeg kunne sett? Beklager hvis jeg maser:/ Ikke så mange her som har den vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...