Gå til innhold

kan noen svare, please!

vimsa .-) på overtid

Anbefalte innlegg

hei! jeg er gravid igjen, to år etter MA, og er livredd!

var på tidlig UL forrige uke, da så det ut til at jeg var 5 uker på vei (jeg trodde jeg var 7 uker før jeg kom dit) legen så ikke noe liv, men han sa at det sannsynligvis var for tidlig å se noe. Fikk ny time om to uker... TO UKER... jeg må dermed gå rundt i to uker å lure meg syk på om jeg har levende eller dødt liv i magen... Finnes det virkelig ingen annen måte å finne det ut på? Jeg er så utrolig redd... prøver å tenke positivt, men får det ikke helt til, er så redd for å ha MA igjen!

Fortsetter under...

Jeg er selv gravid igjen etter MA i uke 18.

Nå er jeg nesten i uke 19 og alt ser veldig fint ut.

Jeg hadde som deg også tidlig ultralyd og måtte også komme tilbake senere fordi det var for tidlig å se liv. Men den andre gangen var det en bankende liten sak der.

Selv om det ikke er så lett når man har opplevd MA, har jeg prøvd å fokusere på den store sannsynligheten for at det går bra framfor å gruble for mye over den bitte lille muligheten for at det ikke gjør det.

Prøv å tenke så positive tanker som mulig, det går gjerne bra!

tusen takk for svaret ditt! Venter fremdeles på ultralyd, neste uke, men har blitt veldig vldig godt beroliget av min primærlege, han tok hcg målinger, med fire dagers intervall, og der ser alt ut til å være i skjønneste orden! det var så godt å høre at jeg holdt på å svime av av ren og skjær lettelse! målte 3300 første gang, og 15.000 snaue fire dager senere. Jippi! Så da er nok spiren frisk og raks, bare med senere termin enn antatt! Har du det bra i uke 19? Og takk for støtten! sender deg masse gode tanker..:-)

Jeg har det veldig bra. Er i kjempefin form og fra ultralyd og en del spesialundersøkelser vet jeg at alt ser fint ut med gutten i magen.

Noen garanti har man aldri, men alt er i positiv retning.

Jeg mistet sist pga en sjelden kromosonfeil hos barnet.

Høres ut som om det går helt i riktig retning for deg og det nye livet i magen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...