Sommerfulgen Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Er 6 uker idag og har hatt siden i går spor av brunt i utfloden. I dag har det vært litt mer...og nå sist var det skikkelig brunt, slik man kan ha på slutten av mensen. Kan dette være ett tegn på noe mindre hyggelig? Har hatt 6 sa`er tidligere, men da har blødningene startet med en gang. Har time til tidlig UL på tirsdag, men det er plutselig ganske lenge til. Noen som har hatt brun utflod, hvor ting har vært bra? Har hatt mensmurringer også siden fredag. Hilsen bekymret meg
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Ja, jeg har hatt brun utflod. Jeg har hatt brun/ferskenfarget utflod i over en uke snart(er nå 6+5). Var til ultralyd for to dager siden, og så den lille hvor alt var bra:-) Så til og med det lille hjertet banke. Har sett mange fler med samme erfaring her inne. Så pust ut:-) Vet det er kjempestress å ha det, men prøve å tenke positivt! Kan den brune utfloden ha noe med stress el? De sier at du ikke skal bekymre deg før du får stooore smerter og masse friskt blod. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Hvis du leser noen innlegg her så vil du se at brun utflod er veldig vanlig og heeeeeeeeeelt normalt. For noen ender det dessverre i SA, men det er umulig for oss å vite hvordan det vil gå med deg...
Sommerfulgen Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2007 Takk for det Nurk i magen. Jeg får "slå meg til ro" frem til i morgen. Kanskje jeg får UL en dag tidligere. Men blir jo ganske bekymret. Og til deg Anonym, jeg har lest litt rundt her og har selv vært gjennom 6 SA`er og det er også grunnen til at jeg spør!!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Har du hatt 6 SAer bør du nok heller kontakte lege/gyn. enn å surfe på nettet....
Happy H Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Hei sommerfuglen!!! Forstår godt du er bekymret,ville ringt legen imåro om eg va deg, min erfaring e delt når det gjelder brun utflod. ene svangerskapet endte godt,det andre endte i SA. så d e umulig å vite egentlig. får bare krysse fingre for at d går kjempe fint for deg denne gangen!!! Lykke til
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Hei.. Jeg skjønner veldig godt at du er bekymret, men om du har hatt 6 sa, så har du for det første krav om utredning slik at de kan finne ut en årsak til at du mister hele tiden, og du bør få tidlig ul rundt uke 6 - 7 for å se at det er noe liv der.. Har du snakket med fastlegen din om dette?
Sommerfulgen Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2007 Joda, vært på utredning - ikke noe galt. Får også veldig god oppfølging fra legen, men legen har dessverre ikke åpent i helgene. Har også fått time til tidlig UL i mrg, så alt er "under kontroll", men når slik ting skjer så blir man ganske bekymret, og ønsker å høre andres erfaring. Det er jo ikke noe å gjøre så tidlig heller, bortsett fra og få det bekreftet eller avkreftet. Har i alle fall en super herlig datter på 3,5 fra før. Men uansett - takk for svar!!
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Har du fått Crinone eller albyl-e fra legen eller sykehuset? Jeg går på begge deler siden jeg har mistet flere ganger uten at de finner noe galt
Sommerfulgen Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. juni 2007 Nei, ikke fått noe slikt. Skal det taes før man blir gravid, eller når man har blitt det? Har fått time hos legen kl 15 i dag, og det skal bli godt. De hadde ikke mulighet til UL i dag, men kanskje legen min kan ringe sykehuset og fixe det... Igjen, takk for svar!!
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #11 Skrevet 19. juni 2007 Jeg fikk det med en gang jeg ble gravid. Vet at noen bruker Crinone også i lutealfasen, men det er visstnok mest vanlig om en har problemer med å bli gravid. Spør legen din om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå