Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 veit at man skal legge de til ofte.. hvertfall hver 2 time? eller mindre? men hvor lenge skal han da suge? merker jo etterhvert at det går lang tid mellom svelga..? og ca hvor lang tid/dager tar det før jeg kan fullamme igjen? delammer bare nå 4-5 ganger til dagen, pga hadde såre bryst...
2nj♥ Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Hei. Jeg begynte å fullamme min eldste da han var 5 uker (før det var han syk og fikk annen næring i tillegg til litt pupp). Da jeg skulle prøve å få til fullamming så la jeg han til hver 3. time hele døgnet og ellers også om han viste interesse. Han fikk med andre ord spise når han ville, men IKKE sjeldnere enn hver 3.time. Gikk 3 dager så fullammet jeg og hadde nok melk
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Jeg hadde også en del problemer i starten med gutten min. (lå på intensivavd og fikk sondemat i starten) Og derfor fikk jeg ikke skikkelig produksjon før han var nesten 2 mnd. Men jeg la han til ofte (hver tredje time) og pumpet i tillegg så og si hver gang etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå