Meg og bøllegutta!! Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Gutten vår på 4 mnd har en flekk på den ene armen hvor huden er litt tøø og ru...... Husker storebror hadde noen tilsvarende flekker på kroppen noen ganger da han var mindre. En lege mente at det han hadde var atopisk eksem........ eller at huden var lett atopisk... Han var aldri noe plaget av det og det var aldri mye........... Lillebror er heller ikke plaget av det og det er ikke mye............ Men er det atopisk eksem da ??
Kondis som en murstein Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Er ikke noe særlig dreven der, men jeg fikk visst en slik flekk på kinnet da jeg var 6 uker gammel. Pappa tok meg med til hudlege, og det var visst atopisk eksem... 27 år senere, og jeg er ennå ikke kvitt det...
Meg og bøllegutta!! Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2007 Var du noe plaget av det da ? Overalt står det at det typiske ved denne eksemen er den ekstreme kløen.....Da eldste gutten hadde disse flekkene klødde han ikke og det gjør ikke lillebror på de flekken han har på armen heller virker det som
Kondis som en murstein Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 De måtte ha på meg votter på nettene, så jeg klødde nok endel ja... Det klør skikkelig altså, så det er nok ikke sikkert det er det dersom han ikke viser tegn til å ville klø...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå