Gå til innhold

Venter spent på telefon i morgen

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol

for å høre om eggene har overlevd tiningsprosessen. Kjenner at jeg gru/gleder meg mass og håper bare at jeg får sove i natt!!!!

Får krysse fingrene for at i alle fall 1 har overlevd og at det blir en liten spire ut av det. Vet at kvaliteten ikke var den beste av de to som ble fryst ned så er litt nervøs for det.

Håper også at de ringer tidlig slik at jeg slipper å gå og vente, noen som har erfaring med når tid på dagen de pleier å ringe om sånt? Vi hører til på Aleris...

Klæm

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9611743-venter-spent-p%C3%A5-telefon-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg Bjørnen Collargol.

Ønsker deg lykke til med opptiningen :o).

Håper dette går etter oppskriften jeg...

Forresten,forsto det slik at de ikke frøs ned noe de ikke hadde godt håp for jeg,så det er vel bare å tenke positive tanker :o)

Klem fra

Jeg hadde innsetting selv på torsdag.

Da jeg fikk telefon på onsdag om befruktning var det 4 egg som var med videre.På torsdag når vi kom på klinikken fikk jeg beskjed av laboratoriedamen att jeg fikk ett inn og to flotte på frys.Jeg spurte om kvalitet,og vet du hva hun sa?

Når du er så heldig å få egg på frys frøken,så er det ikke kvaliteten det står på.Vi fryser bare de eggene som er godt egnet :o)Så hos oss var 3 falt i fra ved befruktning og deling,4 gikk videre,og 3 var så gode at de gikk videre.

Så godt mot for morgendagen Collargol-

jeg gleder meg til du blir ruger sammen med meg !

Hei, jeg hører til på Aleris jeg også.

Når jeg ventet på fryseforsøk, ringe de ikke meg i det hele tatt. Det betydde at jeg skulle bare møte opp til avtalt tid. Tror de ringer kun hvis det ikke har gått bra. MEN; det kan jo variere fra gang til gang, mht kapasitet på klinikken osv..

Lykke til ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...