Gå til innhold

hvor mye la dere på dere i svangerskapet og hvor mye veide babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg la på meg 3magre kg bare :( og bebbisen veide godt over 3200gram

var litt overasket men GLAD for det:)

forresten,hvordan skifter man nick?:o)

God sommer alle sammen:O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på menyen på venstre side her, din egen side, og så brukerinformasjon, der kan du endre nick.

Jeg gikk opp 18 kg... røynet på litt på slutten gitt... og babyen min veide 4330 og var 53 lang. Hun er 8 mnd. nå og jeg har 5 kg. igjen til der jeg var før jeg ble gravid.

Skrevet

La på meg 14 kg tror jeg, og mini veide 3925 gr, lå og godgjorde seg 15 dager over termin.. Ved termin ble vekta anslått å være ca 3300 gr

Skrevet

La på meg 10 kg til sammen, baby'n min veide 2960 gram når han ble født for 10 dager siden. Har tatt av meg 11 kg til nå.

Skrevet

la på meg nesten 8kg, babyen veide 3,7kg.

Skrevet

Jeg la på meg 20 kg! Lå pal på sofaen i 10 uker før fødselen pga premature rier. Og da gjorde jeg ikke annet enn å dytte inn i trynet (noe jeg forsåvidt ikke har sluttet helt med...) :-S

Maja veide 3300 gram, og jeg har fortsatt 7-8 kg igjen å ta av...

Skrevet

la også på meg 20 kg, kevin veide 3800 og 48 cm , har forsatt 8-9 kg igjen ,

Skrevet

18 kg denne gangen. Selma veide 3310 gram. TOk litt tid å få alt av, men jeg sluttet å røyke samtidig - så jeg skyller litt på det:):)::)

Skrevet

Jeg la på meg 23 kg og snuppa veide 3725 gram. Nå, 11 mnd etterpå, veier jeg 31 kg mindre *hurra*

Skrevet

Hei..

La på meg 18 kg.. hvis jeg husker rett...

Babyen veide 3770 da hun kom til verden.

Nå 4 mnd etterpå sliter jeg med å IKKE gå ned mer, for da blir jeg rett å slett for spinkel!!

ER på akkurat før gravid vekt nå...

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

6.5 kg... baby veide 3100.. gått ned 8 nå.

Skrevet

La på 26 kilo. Mye vann pleier jeg å si:-)

5 kilo igjen hun er 5 mnd og jeg trener ikke annet enn raske gå turer med vogna. Håper det fortsetter slik.

Skrevet

og hun var 3500 ja. Fikk høre det skulle bli ei sto jente, men det var nok bare jeg som var stor.

Skrevet

Gikk opp 22 kg og Gabriel veide 3090 g. Han er 8 måneder nå og jeg har fortsatt 8-9 kilo igjen:(

Skrevet

la på meg 18 kg og lille snuppa veide 3530. da hun var 5 mnd hadde jeg tatt av alt. nå 8 mnd senere er jeg 2 kg tynnere en det jeg var før

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Har samme opplevelse som deg, hi...la på meg 4 kg (la på meg mer, men hadde altså gått ned mye også pga kvalme), og babyen var 4250 gr!

Virker som jeg kommer til å legge på meg mer i det her svangerskapet, og det er jeg glad for...trenger ikke bekymre meg over at babyen ikke får nok næring, og forhåpentligvis går det bedre med ammingen etterpå.

Skrevet

La på meg 25kg og snuppa veide 2750gram.. Nå har det gått 7mnd og har ca 10kg igjen og ta av.. ufff:(

Skrevet

la på meg 10, baby veide 3.5 og har gått ned igjen 20...

Skrevet

Jeg la på meg 27 (!) kg, babyen veide 4000gram, og har tatt igjen vekta mi som den var før jeg ble gravid. Fasongen er noe heeeelt annet dessverre, men men.. Litt trening så blir det vel det og. Bebissen er 7 mnd, forresten. Og så må jeg legge til at mye av vekta var vann. 3 uker etter fødsel hadde jeg igjen "bare" 10 kg til gammel vekt.

Skrevet

Jeg gikk fra ca 75kg til 88kg, babisen kom akk på termin og veide 3715g.

De 13 kiloene og vel så det forsvant vips på to uker, men nå begynner de å komme på igjen, skummelt å gå hjemme.....

Skrevet

Jeg la på meg 24 kilo. prinsessa var 3560g tong da hun ble født..når har det gått 3,5mnd og jeg er 4 kg tyngre enn jeg var før jeg ble garvid.

Skrevet

Gikk opp 25 kg og gutten veide 3900. Han kom 9 dager over tiden.

Skrevet

La på meg 10 kilo, tulla veide 3840 g kom 7 dager over tiden. hun var estimert til å være 4 kilo på termin he he stemte ikke helt nei

Skrevet

La på meg 30 kg med førstemann som veide 3990gr da hun kom til.

Tok ca 1 mnd før jeg var nede i min vekt igjen.

22kg med andremann som veide 4450gr da han kom til, gikk ned alt + 4kg etter 2 mnd. Nå strever jeg med å komme meg opp i vanlig vekt igjen, får det altså ikke til, baby er nå 8 mnd.

Skrevet

La på meg ca. 15 kilo og Nikolai veide 3410.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...