Meg og bøllegutta!! Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Ikveld ammet jeg han ca kl 18. Så fikk han smalsprøve på grøt kl 19..... Han spiste faktisk noen t skjeer. Så ammet jeg han kl 19.30. Tok da begge sider. Så la vi han rett etter det. Han pleier alltid å legge seg til å sove med en gang hvis han er mett, men han ble liggene å sprelle å bable. Skjønte at han var sulten og varmet en flaske mme. Han slukte ca 150 ml og sovnet som en stein!! Hadde egentlig tenkt å fullamme til 6 mnd men tror ikke jeg klarer å gi han nok. Han er en plugg på litt ver 4 mnd og 8 kg så han trenger vel mye da..............
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Oi! Sulten da ja:) Bra de spiser sier nå jeg!
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Ojojoj!!!! 4 mnd og 8 kilo!!! Frøkna mi er 10,5 mnd og veide 8350 på 9 mnd kontrollen! Hehe... spiser som en hest med driter som en mann og er hyper så det gjør vel noe med forbrenningen. Flott med en gutt med matvett! Ikke tenk på dette med fullamming, han trenger mer mat enn du kan tilby og da er det bare å servere mme! Du har gjort en kjempejobb som har klart å fullamme han opptil 8 kilo!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2007 Takk for hyggelige svar.... : ) Da jeg fikk førstemann for litt over 2 år siden så var det liksom greit med grøt ved 4 mnd, men nå er det liksom fyfy..........Derfor tenker jeg innimellom at jeg ikke gjør det som er best for han når jeg gir han litt erstatning og grøt......... Men det er jo egentlig helt tullete ; ) Han er jo sulten og må ha mat........... Han er en stor gutt ja og han er nok rett i underkant av 8 kg ( hvertfall i følge vekta hjemme) Skal på kontroll til torsdag så da får vi se : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå