Gå til innhold

Da kom Mikael 4 uker før tida! Født 2 juni.

Anbefalte innlegg

Ser det er en til som har født 2 juni her!!

Jeg ble satt i gang 4 uker før termin pga. svangerskapsforgiftning. Prøvde å føde normalt, hadde holdt på i 18 timer da det endte i hastekeisersnitt. Hadde en fantastisk start på en normal fødsel, fikk epidural og lå egentlig bare å venta på nok åpning...uten særlig smerter. Men da det endte i keisersnitt, vil jeg bare dele det jeg opplevde rundt det. Jeg har hatt fødselsangst, og gått til samtaler med sjefen for fødeavdelingen ang. forløsnings metode. Hadde egentlig veldig lyst på keisersnitt, men de greide å overtale meg til en normal fødsel. Nå som jeg på en måte har prøvd begge deler kan jeg ikke anbefale keisersnitt. Helt forferdelig å bli liggende som en hjelpesløs/syk person som nesten ikke kan bevege seg i senga/gå på do/løfte babyen/ skifte på babyen.... man greier ingenting selv¨på mange dager. Lå innlagt i en uke før vi fikk komme hjem, det skal sies at jeg var ekstra dårlig pga. høyt blodtrykk og hodepine iforbindelse med spinalbedøvelse, men såre i magen var ikke særlig godt. Hadde jeg fått valgt hadde jeg heller sittet litt vond en stund enn å tatt keisersnitt. Det var så sårt å ikke kunne ta seg av sitt eget barn...

Men uansett er nesten alt glemt, det er verdt smertene uansett.... jeg har jo fått verdens beste gave:) Verdens nydeligste gutt:::))))

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

synd det endte opp med KS da.. :o(

men godt at alt var bra med den lille gutten din! :o)

håper det går bedre med deg nå og at dukoser deg mere nå!

gratulere så kjempe masse med lille gutten!!

klemmer...

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...