Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Huff vet ikke hva som går av meg her... har to barn en på 4 mnd og en på 2 år. Er så trist for at jeg ikke er gravid lenger.. står foran speilet og buler ut magen og later som jeg er gravid, syns det er så utrolig kosleig og gå gravid. samboer vil ikke ha flere akkurat nå for det er selvfølgelig slitsomt med to små.. men er veldig missunlig på andre gravide for de er så pene og får så mye go oppmersomhet.. vil ha noe som sparker i magen min og vil ha gravid mage.. dette er veldig slitsomt jeg blir nesten sånn små deppa.. hva skal jeg gjøre??......
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 tror ikke at legen kan hjelpe meg med det da...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Veldig arrogant og lite empatisk svar fra personen over her. HI; dette er vanlig reaksjon, spesielt hvis dere har "kommet i mål" med antall barn. Det er jo noe helt spesielt å gå gravid, føde og ikke minst barselstiden. Nå har ditt barn blitt 4 mnd, og er ikke nyfødt lenger. Så jeg tenker at denne prosessen er rett og slett vemodig for deg, og for mange andre. Du trenger ikke hjelp for dette, du må bare erkjenne at veien videre går sammen med to nydelige små. Og du får jo mange gode kommentarer og oppmerksomhet nå også, tenker jeg. Ikke alle forunt å ha to små under 2 år... Snart er du over denne "sorgen". Take care!
belli72 Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Kanskje tenke at det ikke er lenge til neste gang, likevel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå