Gå til innhold

Hvilket yrke passer du til? quiz ;-)

Anbefalte innlegg

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=6126

Jeg passa visst som førskolelærer... Du passer som førskolelærer, du liker å ha barn rundt deg. Du er tålmodig, snill, passe kreativ og kanskje litt barnslig. En jobb i barnehage ville passet deg utmerket, Lykke til!

Hmmm.. det yrket har jeg aldri vurdert engang. Er sykepleier m/ videreutd. i ped.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9611182-hvilket-yrke-passer-du-til-quiz/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sykepleier..

Du egner deg godt som sykepleier:) Du liker å ha folk rundt deg og du takler utfordringene som måtte komme bra! Du er ikke redd for å ta i et tak, og du er en omgjengelig og hyggelig person! Lykke til!

Har vurdert det, men orker ikke sette meg på skolebenken i 3år...er ikke skoleflink..:(

Annonse

Annonse

Resultat:

Snekker

Du burde bli snekker! Du liker å jobbe med hendene, du er kreativ og effektiv i arbeidet. Du kan også ta i et tak! Lykke til:)

23.90% har falt innenfor denne kategorien

Hehehe.... Tror gubben hadde stupt i gulvet om jeg viste han den testen her...

Sykepleier

Du egner deg godt som sykepleier:) Du liker å ha folk rundt deg og du takler utfordringene som måtte komme bra! Du er ikke redd for å ta i et tak, og du er en omgjengelig og hyggelig person! Lykke til!

27.44% har falt innenfor denne kategorien.

Førskolelærer

Du passer som førskolelærer, du liker å ha barn rundt deg. Du er tålmodig, snill, passe kreativ og kanskje litt barnslig. En jobb i barnehage ville passet deg utmerket, Lykke til!

Eg har jo fagbrev som barne-og ungd.arb da, så det er no i samme kategori.. Kanskje eg heller ska begynne på førskolelærer... Men er litt skolelei nå da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...