Gå til innhold

Hvilket yrke passer du til? quiz ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=6126

Jeg passa visst som førskolelærer... Du passer som førskolelærer, du liker å ha barn rundt deg. Du er tålmodig, snill, passe kreativ og kanskje litt barnslig. En jobb i barnehage ville passet deg utmerket, Lykke til!

Hmmm.. det yrket har jeg aldri vurdert engang. Er sykepleier m/ videreutd. i ped.

Skrevet

Sykepleier! Det tror jeg neppe kan stemme... ;o)

Skrevet

Arbeidsledig fikk jeg. He he. Ja ja, er nå sykepleier, men passer kanskje ikke til det da, i flg testen ;)

Skrevet

Sykepleier..

Du egner deg godt som sykepleier:) Du liker å ha folk rundt deg og du takler utfordringene som måtte komme bra! Du er ikke redd for å ta i et tak, og du er en omgjengelig og hyggelig person! Lykke til!

Har vurdert det, men orker ikke sette meg på skolebenken i 3år...er ikke skoleflink..:(

Skrevet

Hehe... Jeg fikk sykepleier, jeg gitt.... Det kunne jeg absolutt ikke vært, men er full av beundring for dem som er sykepleiere. Er lærer, jeg, og trives med det. :-)

Skrevet

Snekker

Du burde bli snekker! Du liker å jobbe med hendene, du er kreativ og effektiv i arbeidet. Du kan også ta i et tak! Lykke til:)

23.93% har falt innenfor denne kategorien.

Ha ha ha, sier jeg........

Skrevet

Flere nevenyttige folk her, skjønner jeg :-)

Kanskje noen kunne kommet over hit og snekra litt??

Skrevet

hehehe :-D Arbeidsledig!? Går det an å få det og?? hehe...

Skrevet

fikk sykepleier.... er det jeg er:o)

Skrevet

Jeg ble også arbeidsledig:)

Skrevet

lærer

*knis*

eg som har mest skrivefeil av alle her.. hihi..

Skrevet

Resultat:

Snekker

Du burde bli snekker! Du liker å jobbe med hendene, du er kreativ og effektiv i arbeidet. Du kan også ta i et tak! Lykke til:)

23.90% har falt innenfor denne kategorien

Hehehe.... Tror gubben hadde stupt i gulvet om jeg viste han den testen her...

Skrevet

Denne fikk jeg : Du passer som førskolelærer, du liker å ha barn rundt deg. Du er tålmodig, snill, passe kreativ og kanskje litt barnslig. En jobb i barnehage ville passet deg utmerket, Lykke til!

Skrevet

Snekker burde visst jeg blitt! Jeg er sykepleier, men kanskje jeg burde omskolert meg ;=)

Skrevet

Snekker..... hm.... jeg som ikke treffer spikeren med hammeren engang.. jaja... får bytte jobb da.. jobber med tall sånn til vanlig.

Skrevet

Sykepleier, mer på jordet enn det er vanskelig å få til:p

Skrevet

Sykepleier

Du egner deg godt som sykepleier:) Du liker å ha folk rundt deg og du takler utfordringene som måtte komme bra! Du er ikke redd for å ta i et tak, og du er en omgjengelig og hyggelig person! Lykke til!

27.44% har falt innenfor denne kategorien.

Skrevet

Arbeidsledig, gitt:):):)

Skrevet

Førskolelærer

Du passer som førskolelærer, du liker å ha barn rundt deg. Du er tålmodig, snill, passe kreativ og kanskje litt barnslig. En jobb i barnehage ville passet deg utmerket, Lykke til!

Eg har jo fagbrev som barne-og ungd.arb da, så det er no i samme kategori.. Kanskje eg heller ska begynne på førskolelærer... Men er litt skolelei nå da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...