Gå til innhold

Dere som er gravid og blitt spådd, hva er deres erfaring med spådommer?


duogjeg og vitre

Anbefalte innlegg

Blir litt oppgitt av denne spåinga. Får høre så mye forskjellig, men det kan jo tenkes at noe stemmer. Noen som har blitt gravid lenge før man egentlig er blitt spådd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble spådd å ikke bli gravid før til neste år, tidligst i november i år. Men nå er jeg fem uker på vei;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble spådd gravid i januar eller mars, med en gutt.

 

Ble gravid i månedskifte januar/februar - mistet i februar.

Ble gravid igjen månedskifte mars/april - veldig sterk følelse på at dette blir gutt....så det blir spennede å se om 6 ukers tid.

 

Så traff skremmende godt på meg, hun har også kommet med annen info som er komisk rett :o) Skikkelig mystefistisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom fra 2 trimester,før jeg ble gravid 1 gang ble jeg spådd nyfødtjente i julen,så like etterpå fikk jeg positiv test,jaja tenkte jeg det ble ikke nyfødt jente i julen,men kanskje det blir jente,hadde da termin 22 august. Hadde en MA i februar,og da var det den spådommen som holdt meg oppe for det var jo mulighet for desemberbaby enda,og sannelig nå har jeg termin 18 desember,vet enda ikke hva det blir,men kanskje spådommen går helt i oppfyllelse og at det blir jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

mens jeg var gravid (visste det ikke enda) ble jeg spådd at jeg ikke kom til å bli gravid før i august. Dette var da i begynnelsen av mai. :)

man skal jo ikke tro på alt, men det var morro å prøve det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble spådd av Kimby og Susann77 i vinter over mail, og dei spådde veldig mye likt!

 

Og det var konkrete ting der som i det

senere tid har vist seg å stemme, og ting som hadde skjedd som det ikke gikk ann å kunne gjette seg til!

 

Kimby spådde at jeg skulle bli gravid når det var sol og varmt ute, og det stemte!

 

Og begge spådde/kunne se at jeg fikk ei jente denne gangen! :-)

 

Noe jeg også føler at det blir! :-)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kimby spådde meg gravid i april/mai me en gutt..jeg er gravid..er 9+2..gjenstår å se om d blir gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble spådd at jeg skulle bli gravid nå rundt når jeg ble det

De sa også at det skulle bli gutt så det blir spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør dere da?jeg mener når dere blir spådd i mail.

Selv har jeg bare prøvd telefonspåing. Noen flinke-skremmende flinke. Andre ikke. Hva koster det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 17 år ble jeg spådd av ei sigøynerdame. Ho sa at jeg kom til å møte en mørk mann, vi kom til å få to barn, ei jente og en gutt, men vi kom aldri til å bli gift. Ho sa masse annet også.

 

Det tok 15 år før alle spådommene var oppfylt, men nå har jeg ei jente og en gutt, og er sammen med en nye mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble spådd av Kimby i jan/feb der sa hun at jeg kom til å bli gravid ganske snart.... enda ikke gravid...:(:(

jeg ble spådd her om dagen av Sunze, hun spådde meg gravid før September var omme... så det blir spennede å se... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...