Gå til innhold

Dere som fikk vite jente på UL...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jordmor viste det. Selv syns jeg bare kjønnet så ut som en slags "flekk" med noe rundt, og kunne bare konstatere at det vi så ikke var en guttetiss. Men jordmor viste og forklarte hvor de to kjønnsleppene var.Så hun var helt sikkert på at det er en jente.

Annonse

Hadde 2 leger som sjekket meg, den ene var på opplæring så begge var helt sikre, de forklarte at det var 2 kjønnslepper og klitoris i midten. Min hadde en liten turn oppvisning så hun slengte bena opp til hode og viste fram hele prakten.

Det syntes veldig tydelig,og da jenta atpåtil snudde ræva til og sprika med beina,så kunne ALT sees! Vi så det faktisk selv også,så da må det ha vært ganske tydelig! :-) Vi fikk sett jenta fra alle vinkler og kanter,for hu er ei skikkelig urokråke! Ville knapt ligge stille der inni,fikk ingen fine UL-bilder i profil,men har noen flotte fra uke 15,så det gjorde ingenting!

Stakkars jenta mi...Jordmor fikk skikkelig blinkskudd på lille tissejenta til jenta vår.. Fikk bilde av det også. Der lå hun å ante fred og ingen fare..Så er det noen som tar sånne bilder..hehe!! HUN ER DEN SØTESTE BABYEN JEG HAR SETT!! Åhhh..er så utrolig forelsket :o) I både jenta og mannen!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...