lettereforvirra Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Heihei! Hva gjør dere damene som ammer og har allergi? Hva medsin bruker dere og hva sier legene til det? Jeg har tatt den kortison sprøyta som legen sa jeg kunne bruke tre ganger i året. Tabletter anbefalte han ikke. Nå har sprøyta gått ut og jeg må ta ny men får ikke gjort det nå med en gang.. er det noen allergitabletter som kan taes i nød? Håper på svar!! Tusen takk!!!!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Jeg fikk ikke allergi-tabletter hos legen siden jeg ammet. Han sa det ble kortison-sprøyte, øyedråper og nesespray eller ingenting. Han mente det ikke var noen allergitabletter som kunne brukes ved amming.
-MtG- Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Jeg skrev et innlegg i sta som het "hvilke allergitabletter kan jeg bruke når jeg ammer?" eller noe sånt. Der kom jeg fram til en type tabletter man kan bruke. Får man tatt den kortisonsprøyta på kort varsel? Altså.. Kan jeg ringe legen i morgen å si at jeg vil ha den sprøyta samme dagen? Plages så forferdelig med allergi om dagen altså..
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Jeg fikk time dagen etter jeg ringte. Var ikke legen som satt den, men en sykepleier eller noe sånt.
lettereforvirra Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2007 Ja, samme her. Skal få satt den i morgentidlig siden jeg den på resept. Men en søndag med mye kløe og apoteket som er stengt gjør meg så fryktelig sur og irritabel:) Men men! den sprøyta virker ihvertfall knallbra på meg. Jeg tok den for tre måneder siden og det er først nå jeg klør. Tidligere klødde jeg fra morgen til kveld uansett om det var sesong eller ikke. Måtte jo vaske og støvsuge så ofte som mulig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå