Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Venninna mi gir flaske på kvelden fordi hun har lite melk da. Men når folk spør om hun fullammer, svarer hun ja. Gidder egentlig ikke å henge meg opp i slikt, men vi har en liten diskusjon gående her. Hva mener dere??
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Enig med deg. Mener at om man fullammer, så får babyen KUN mm.
Kondis som en murstein Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Ikke langt fra fullamming det )
*bolla pinnsvin* Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Det blir vel kanskje litt flisespikkeri, men du har vel teknisk sett rett.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Jeg hadde en periode hvor jeg ga mme på kvelden grunnet lite melk, men nå er jeg tilbake til å gi henne bare mm igjen ( 8 mnd). Hun får riktignok flaske på kvelden. Nå er hun jo så gammel at hun får annen mat i tillegg, men hun får fortsatt den melken jeg har å tilby, så jeg vil jo nesten si at jeg fullammer allikevel. Men da jeg ga mme på kvelden så kalte jeg ikke det å fullamme....(da fikk hun jo ingen annen mat i tillegg heller)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Ja, flisespikkeri som bare det!! Enig der, hehe.... Var bare pga diskusjonen vi hadde gående her, jeg spurte....
Caelyn Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Kanskje for å unngå å evt måtte forklare seg og unngå slike kommentarer som det her ? =)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Flisespikkeri jah!! men om det var meg det gjalt, så ville jeg sagt at jeg fullammer hele dagen, og så får hun en tilleggsflaske på kvelden bare..
mammasgo`jente Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 Jeg mener at hun fullammer. Jeg ga selv en flaske på kvelden fordi jeg hadde for lite melk. Jeg ga henne selv alt jeg hadde. Var helt skrapa tom i puppene før jeg ga henne flaske til hun var mett. Som oftest drakk hun bare 30-40 ml før hun var mett. Så ja, jeg fullammet selv om hun fikk denne ene flasken.
Hannahs-mor06 Skrevet 17. juni 2007 #11 Skrevet 17. juni 2007 Spurte helsesøster om jeg kan si jeg fullammer når hannah kun får litt grøt til kvelds ved siden av at hun dier rett etter - kun fordi hun sover bedre med litt grøt..Men NEI, da kan jeg ikke skryte av at fullammer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå