Hiv o'hoi Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Fikk beskjed på sykehuset om at gutten min måtte ligge litt på magen hver dag for å trene opp muskler, etc. Men når jeg snur han rundt på magen, så sovner han jo bare og sover videre (Han sover jo som sagt hele døgnet).. så da er det vel ikke noen vits i at jeg gjør dette før han blir litt mer aktiv?
Kondis som en murstein Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Vi lot Maja ligge litt slik på stellebordet etter bleieskiftene og bading etc... Nå når hun er mer våken kan hun ligge på matta si på gulvet og titte )
Hiv o'hoi Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2007 Men min er jo ikke engang våken når jeg skifter bleie og steller han! hehe . så "ille" er det faktisk..
prinsemamman Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Hei! Det hørtes kjent ut det Tror min lille var nesten 2mnd før det gikk an ligge han på magen uten at han bare sov. Han ble veldig flink ligge på magen senere, bedre enn de andre som lå fra starten av. Var veldig bekymret for at det skulle hemme han, men det kom når det kom.
Hiv o'hoi Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2007 Okay.. får bare vente til han er litt mer våken da
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Tror ikke du skal bekymre deg for mye for det. Han er jo såååå liten foreløpig. Plutselig er han mer våken og da er det greit å la han ligge litt i forbindelse med skift f.eks. Frøkna mi likte ikke å ligge så mye på magen i starten, men hun fikk nå sterk nakke likevel og ålte seg da hun var 5,5 mnd. Finnes mange andre måter å trene nakken på, f.eks bære han på magen, eller sovner han da også??
Hiv o'hoi Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2007 hehe, ja, han sover faktisk HELE tiden - med unntak fra mat. Men da har han lukkede øyne og sover nesten da også.. hehe..
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Hehe, høres ut som lillejenta mi det der:) Hun har blitt litt "bedre" nå da, hun er nå en mnd og sover vel bare en 16-17 timer i døgnet nå... Den første tiden så vi nesten aldri øynene hennes. Vi har hele tiden latt henne sove og ligge mye på magen på brystet til meg og pappaen sin, på den måten har vi fått gi henne masse nærhet allikevel samtidig som at hun har fått noe som kan minne om trim når hun en sjelden gang har bestemt seg for å være våken utenom måltidene. Det var litt frustrerende syntes jeg at hun sov så mye, ble litt fortvilet og lurte på om hun fikk nok næring og sånt, men hun vokser og trives godt, og nå synes jeg det er bare deilig å ha hatt en så bedagelig start. Jeg synes at vi har blitt veldig godt vant med hverandre og har fått kost oss masse selvom hun har et veldig godt sovehjerte, rett og slett fordi jeg har latt henne sove mye inntil meg:) Kos deg med sovebeibien din!! Så får vi krysse fingrene og håpe at det rolige gemyttet vedvarer på dem begge:)
Hiv o'hoi Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2007 Godt å høre at det ikke bare er min baby som sover døgnet rundt Var en periode litt redd for at han var syk eller veldig svak. men diverse prøver på sykehuset viste at han er frisk som en fisk.. bare veldig snill og rolig Skjønner at jeg er heldig, selv om jeg gjerne skulle ha sett mer til øynene hans Lykke til med bebisen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå