Gå til innhold

Brunlig utflod


-Diddelidu- med spire!!

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en del utflod etter at jeg ble gravid, og det er ofte noe brunlig. Er dette vanlig eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har akkurat opplevd det samme ... er bekymra , men har ikke vondt ellers liksom. Tenkte å ta kontakt med gyn .legen min i morgen, han har en slik innvendig ultralyd sak,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for ca en halltime siden kjente jeg veldig stikning helt nede på magen, ikke til sidene men på midten, det var ikke ubehag men smerter... aldri kjent sånn før!! varte vel ca et minutt før det forvant.. ble veldig bekymra nå!!! noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å kunne slappe av, så ville jeg nok kontaktet lege.. MEN; hvis du leser tidligere innlegg så ser du at dette er VELDIG vanlig, og absolutt ikke trenger å bety at noe er galt. Jeg har selv hatt brun utflod litt til og fra, og var på tidlig ul tirsdag, og alt står bra til (er 9+3 i dag). Legen sa også at det som oftest var helt ufarlig og ingenting å bekymre seg for. Men det er nå rart med det; nervøs blir man uansett. Lykke til hvertfall - er sikkert helt ufarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...