Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er mennesker som ikke klarer å stå for sine egne meninger!

er mennesker som skjuler seg bak anonym for å ha anledningen til å slenge dritt eller såre en meddibber.

er mennesker som fullstendig mangler empati og evne til å sette seg inn i andres situasjoner.

Og det er mange av dere!

Jeg ble kritisert fordi blogginnlegget mitt som havnet en stakket stund på forsiden av VGnett fremstilte DiBdamer som ondskapsfulle og dumme, jeg tror faktisk at jeg har helt rett, ENKELTE dibdamer er dumme, og enkelte er ondskapsfulle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er forsåvidt enig med deg, men jeg skjønner rett og slett ikke at du gidder. Det er jo som å kjempe mot vindmøller. Enkelte er blåste og dessverre har de samme rett til å uttale seg som resten av brukerne her inne. Lurer på hvor mange innlegg som dette det egentlig har vært.

Skrevet

hehehe.. den var original.. "maybe I can use that in another episode"

Skrevet

Kansje du har rett? Men hvorfor gidder du bruke din energi på å bry deg om dette??? Det lurer jeg på?! He He...

Nei, jeg bryr meg kun om min skjønne datter og driter i hva folk slenger og henger:-)!

Hilsen en av mange Anonym som fortsatt vil være det selv om du mener noe annet.

Skrevet

Bra at dib har deg da. dib-politiet. Nah. Gjeeeesp!

Skrevet

Er sååå enig med Tillab....men har sluttet å bry meg egentlig. Gidder ikke svare på de dumme innleggene heller. så om alle gjorde det samme, så hadde ikke de "kranglete anonyme" hatt noe å slå i bordet med. De elsker jo å provosere oss, og kommer til å fortsette med det så lenge folk lar seg provosere. Drit i dem, og la de seile sin egen sjø!

Med dette mener jeg ikke alle anonyme, men de da som tror de er bedrevitere og slenger dritt.

Dette temaet er jo egentlig dødt og begravet for min del nå...men som sagt. VEEEEELDIG enig Tillab :-)

Skrevet

hva er nå forskjellen på anonym og et teit nick-navn??? Herregud, Tillab...du er patetisk..

Skrevet

herregud...disse nicknavnene sier jo IKKE noe om hvem dere er, inklusiv deg, tillab...så det er bare teit det du sier....jeg vil alltid stå som anonym...hvorfor skal jeg stå med et teit nicknavn? Alle her inne er anonyme helt til de står frem med fullt navn....

Skrevet

Har du en link til det vg-greiene du snakker om? Så spennende å være på forsida av vg!

Skrevet

Det er faktisk stor forskjell på et nick og anonym selv om man ikke vet hvem som sitter bak.

Rett og slett fordi man forbinder nicket med noe. Akkurat som du forbinder meg nå med å være patetisk, og den meningen vil farge dine svar til meg i fremtiden.

Altså vet du hvor du mener du har meg...

Du vet også hva jeg mener om de som for eksempel ikke klarer å være saklige i en debatt, men går direkte på person rett og slett fordi de ikke har annet å by på, som å kalle MEG patetisk på bekgrunn av et innlegg (som er om en blogg jeg regner med du ikke har lest?)

Skrevet

Anonym 22.20

Nickene sier ingenting om hvem vi er, men med en viss fartstid her inne gjør alle seg opp en mening om et nick, og forbinder tidligere innlegg og stnadpunkter med det. Sånn er det bare.

Kan jo legge til at jeg er ingen motstander av anonymknappen, bare av hvordan den tidvis blir benyttet. Jeg har skjønt at for at man skal oppnå skikkelig debatt og virkelig få ut alle meninger så er den et nødvendig onde. Kan nemlig ikke forestille meg at noen hadde turt å debbatere innvardring og homofili feks skikkelig uten muligheten til å være anonym.

Men i slike debatter, som her, så er det noen som alltid misbruker muligheten man har og slenger dritt fremfor å debbatere.

Skrevet

Jeg syntes innleggene dine er bra samt blogginnlegget i VG. Synes det er rart at folk må bruke anonym knappen for de uskyldigste spørsmål, og blir oppgitt over folk som slenger dritt til andre. Dette burde være sider der vi støtter hverandre og gir hverandre råd. Klart det er lov å være uenig, men man kan jo bevare en saklig tone og ikke gå til personangrep. Håper du fortsetter med innlegg tilab. Mange etterlyser deg rett som det er, så du har jo en liten fanklubb her. Ingen kan bli likt av alle.

Skrevet

Takk takk:)

Fanklubben har jeg ikke, venninner derimot er gull:) Hehe.

Synes faktisk det er et viktig tema, for det er jo ikke bare her inne.

På VGBlogg er det samme greia, og der sitter skjellsordene løsere:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...