Gå til innhold

Såklart jeg ønsker meg jente!!!

victomalia

Anbefalte innlegg

Og jeg skjønner at noen mener det ikke har noe å si bare de er friske og velskapt. Vel.. jeg har 4 gutter og en av dem er faktisk født med en misdannelse, så da gjelder jo ikke velskapt der eller hva? Nå provoserer jeg litt altså, men....

Okay, jeg skal være glad jeg får barn...ja, jeg er sååå takknemlig og jeg koser meg masse med guttene mine!!! Men de som sier jeg skal være glad uansett er ikke i samme situasjon som meg! Det gjelder mer når man venter første og andremann. Da er det jo det samme. Når man venter 5 mann, så gjelder det at alle sammen her hjemme synes det hadde vært gøy med litt rosa. Kommer en gutt til så hjertlig velkommen, ingen får så skjønne gutter som meg allikevel, men inntil da drømmer jeg om en jente. Det er nok mange enig i.

Fortsetter under...

du er i din fulle rett til å ønske deg hva du vil!!og tror nok de fleste skjønner deg der ja.har selv to gutter fra før men ønsket meg en gutt til og det blir det;););)min mann ønsket seg jente men jeg ble ikke sur for at han et øyeblikk ble litt skuffet,nå blir han jo aldri pappa til en jente for vi skal IKKE ha flere barn.

Annonse

Skjønner deg veldig godt jeg! Selv har jeg ingen søstre, kun 3 eldre brødre, og jeg har alltid ønsket meg en lillesøster, men slik ble det aldri (fikk koselige svigerinner da ;-) )

Jeg har alltid sagt at jeg gjerne ville ha barn og ikke ville slutte før jeg skulle få meg en jente!!!

Heldigvis for mannen ble første barn en jente ;-) Så kom 2 gutter, og nå er jeg gravid igjen og det blir jente igjen... en stor gave til vår eldste datter som har ønsket seg lillesøster til både jul og bursdag siden jeg gikk gravid m gutten som nå er 2,5 år!!

Blir litt 'rart' å få jente igjen da, siden det er 10 år siden sist, men venner meg nok fort til det og da.. hehe

Er så mange som sier 'bare barnet er frisk og velskapt', og da sier jeg "og om den ikke er frisk og velskapt da? Jeg vil da uansett elske barnet mitt høyt!!"

Nei, denne gangen var ønsket om en jente også stort hos oss og klart vi er veldig glade for at vi har 3 friske, velskapte barn og lillejenta ser velskapt ut på UL-bildene sålangt, men det er en ekstra stor velsignelse at det ble jente denne gangen!!

Håper dere foreldre med 4 gutter snart får kjøpe litt rosa da :-))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...