Gå til innhold

Flere som skal forlenge permisjonstiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er for tidlig å sende småtta i barnehage når hun er ett år, og skal ha noen måneder ubetalt permisjon sånn at hun blir halvannet når hun begynner i barnehagen. Ville helst ventet til to år, men det går dessverre ikke økonomisk. På jobben min er de fleste tilbake godt før barnet er ett år, så jeg føler meg litt alene om denne beslutningen...er det bare meg eller?....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi forlenger den ved at jeg tar permisjon fra min faste jobb, men jobber et annet sted når pappa til smurfen har fri. Vet ikke hvor mye jeg skal jobbe enda eller hvor lenge. Får jo også se om vi etterhvert får svar ang. barnehageplass. Hadde ikke økonomi betydd noe hadde jeg vært hjemme mye lenger.

:)

Skrevet

Er lærer og synes det er dumt å komme tilbake på slutten av et skoleår. I tillegg vil jeg veldig gjerne være hjemme litt ekstra med lillegutt, og det hadde vært helt umulig å få barnehageplass rett før sommerferien ville jeg tenke meg. Permisjonen min går ut i mars, mens jeg tar ulønnet ut skoleåret og har skoleferie frem til høsten. Rart at jeg ikke skal jobbe på over et år, men fy søren så deilig det blir også. Men, det kommer til å bli litt trang økonomisk da.

Skrevet

Jeg blir hjemme med henne minst et ekstra år. Vil ikke at hun skal gå i barnehage før hun er stor nok til å fortelle meg hvordan hun har det der. Mulig jeg kommer til å ha et dagbarn en til to dager i uka så hun har noen å leke med. Dessuten kan vi gå i åpen barnehage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...