Gå til innhold

Klageinnlegg!! Barnefaren!!!!!

Malla86&Amalie07

Anbefalte innlegg

Barnefaren har lyst å vere med på fødslen (seie han). Og i helgen har han hatt besøk av noken kompiser som skulle drikke, greit nok da, men eg fekk akkurat vete at han hadde reist vekk på fest og var ikkje edru. Og da er 5 dager til terminen og eg har ikkje hatt da heilt bra dei siste dagene. Har hatt ein del menssmerter og slimproppen har gått. Og dette veit han. Han vart skikkeleg sur når eg sa at eg ikkje likte at han festa så nærme terminen

Så eg sendte mld te han der eg skreiv: Du burde ha tenkt sjøl at da ikkje er så lurt å reise på fest elle drikke i da heile tatt når fødselen er så nærme! Hadde fødselen starta i natt og eg hadde ringt deg og du hadde høyrt full ut, så hadde du ikkje fått vere med på fødselen! Så visst du vil vere med, så få du holde deg edru!

Han vart ikkje noko blidere. Så no får eg kjeft frå han via msn.

Fortsetter under...

nei fy faen ass, si han at enten er du edru når jeg føder ellers kan du holde deg langt unna føden og ikke gidd å diskuter mere med han.. feks:)

du kan jo gjøre som meg kanskje,, jeg snakker kun til barnefar på msn når det er noe jeg skal si han og mellom de gangene har jeg blokkert han, av blokkerer når jeg vil noe og deretter blokkerer jeg han igjen:)

grei måte å få sagt ting og deretter slippe mas og syt:) mobilen slår jeg bare av om han krangler:)

jeg skjønner deg kjempegodt jeg altså, du vil jo ikke ha en beruset kar med på fødselen og dessuten får han nok ikke slippe inn heller om han er beruset så det er meget teit av han å drikke så nære termin om han skal være med..

og som sagt den kjeften er du ikke nødt å ta imot om du ikke gidder, blokker han og slå av mobilen og dagen er velsignet reddet;)

lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...